1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

Przerabianie x360 fat - jestem zielony...

Temat na forum 'Dla świeżaków' rozpoczęty przez MagiCarter, Wrzesień 24, 2012.

1. MagiCarter

MagiCarter Świeżak Świeżak

Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1
    Witam!
    Jestem tu nowy i w świecie konsol też jestem zielony. Jestem PC'towcem i jeśli chodzi o gry, od zawsze grałem na komputerze. Mam okazję kupić od znajomego używanego x360 (premium) nigdy nie przerabianego, od ponad roku nie używanego bo sprawił sobie slim'a. Teraz mam kilka pytań, jako że chcę jednak zacząć "przygodę z konsolami". Zamierzam przerobić go żeby czytał kopie zapasowe.
    Pytania :
    - na czym polega przeróbka ?
    - czy mogę używać xLive podczas gdy xbox jest przerobiony
    - czy mogę w miarę możiwości zrobić to sam? (jestem mocno obyty z elektroniką i wszelkiego rodzaju modyfikacjami sprzetu)
    - czy jest możliwość jakby co usunięcia takiej modyfikacji?

z góry dziękuje za odpowiedź :)

MagiCarter

2. Lotnik421 Xbox One

3. Michal27888

Michal27888 Użytkownik Użytkownik

Polubienia:
    5
    Punkty za osiągnięcia:
    18
    Miasto:
    Kraków
    1.Przeróbka polega na możliwości odpaleniu kopi zapasowych
    2.Tak możesz używać xbl ale najlepiej wgraj sobie lt 3.0 wtedy jest małe prawdopodobieństwo że cię zbanują
    3.Tak możesz zrobić to sam jest wiele poradników na internecie ale także są jakieś na forum