1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

Przerobienie Xboxa czyli co i jak.

Temat na forum 'Kosz' rozpoczęty przez dziub3k19951, Październik 10, 2012.

1. dziub3k19951

dziub3k19951 Świeżak Świeżak

Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    0
    Witam. Mam zamiar przerobić Xboxa i tu z miejsca chciałem zapytać jaka jest najnowsze i opłacalne przerobienie Xboxa? Jestem zielony w tych sprawach, tematów na forum jest setki ale żadne posty mnie nie usatysfakcjonowały.
    Nie wiem jaki mam napęd, nie wiem jaką płytę główną i nie mam zielonego pojęcia jak to sprawdzić. Xboxa(wersja 4 GB) kupiłem na święta gdy wychodził Kinect, prawdopodobnie Grudzień 2010. Chyba jest to Slim. Wiem też tyle że niektóre gry mają więcej niż można nagrać na płytkę DVD. Jak w takim razie mam nagrać te niektóre gry ? Jakieś inne płyty, czy może da rade odpalić z dysku przenośnego ?

Pozdrawiam

2. Lotnik421 Xbox One

3. KaBooM

KaBooM XBOX MANIAK XBOX MANIAK Użytkownik Świeżak

Polubienia:
    109
    Punkty za osiągnięcia:
    43
    Odp: Przerobienie Xboxa czyli co i jak.

Idź do kogoś kto tym się zajmuje i on ci wszystko powie płacisz =wymagasz .
    masz slima 4gb.
    Tylko sam się za slima nie bierz bo źle się skończy :-D

Wysyłane z mojego GT-S6500D za pomocą Tapatalk 2

4. akir

akir Xbox One Xbox One V.I.P Pomocnik Użytkownik PSforum.pl

Polubienia:
    1067
    Punkty za osiągnięcia:
    113
    Miasto: