1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

Przerobiona konsola a oryginalne gry

Temat na forum 'Kosz' rozpoczęty przez NitekPL, Grudzień 13, 2010.

1. NitekPL

NitekPL Świeżak Świeżak

Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    0
    Witam,
    Na wstępie chcę zaznaczyć, że jestem kompletnym laikiem, jeżeli chodzi o sprawy związane z Xbox'em.

Rozważam zakup oryginalnej gry Assassin's Creed Brotherhood osobie, która posiada przerobioną konsolę(około półtora roku temu; nie wiem, jaki posiada ona napęd ani jaki dokładnie soft - w momencie przeróbki był on najnowszy). Wiem, że od tego czasu żadne kolejne update'y czy przeróbki nie były na niej dokonywane; chodziły wszystkie pirackie gry aż do wspomnianego Assassina. Zanim jednak kupię grę, chciałbym, aby ktoś rozwiał moje wątpliwości wobec następujących kwestii:
    - czy instalując oryginalnego Assassina (Brotherhood) nie dokona się automatycznie jakaś aktualizacja, która uniemożliwi grę w starsze, pirackie gry?
    - czy bezpiecznie będzie można grać w tego (oryginalnego) Assassina online na przerobionej konsoli, czy grozi to banem?

Pozdrawiam,
    NitekPL

2. Lotnik421 Xbox One

3. sid2007

sid2007 Użytkownik Użytkownik

Polubienia:
    23
    Punkty za osiągnięcia:
    38
    Miasto:
    Radom
    O ile mi wiadomo to wogóle nie odpalisz oryginalnego AC Brotherhood na przerobionej konsoli więc po ptokach...