1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

Przeróbka rgh-kilka pytań.

Temat na forum 'Dla świeżaków' rozpoczęty przez Mr.magpie, Maj 28, 2012.

1. Mr.magpie

Mr.magpie Świeżak Świeżak

Polubienia:
    1
    Punkty za osiągnięcia:
    3
    Witam.
    Jestem tu nowy i jestem zielony w temacie xboxa.Obecnie mam xboxa na płycie jasper i wgrana jakąś przeróbke chyba lt 2.0.Chciałbym zrobić rgh i w związku z tym mam kilka pytań.

1.Słyszałem że jakiś nowy chip wyszedł więc który lepiej wybrać?
    2.Moja konsola nie była aktualizowana od czasu jak ją kupiłem-czy serwis doliczy mi jakieś dodatkowe opłaty za aktualizacje?
    3.Jak długo rgh będzie skuteczne w piraceniu tzn. czy będzie tak jak z lt że po jakimś czasie od nowa będę musiał przerabiać?
    4.Czy do przerzucanie gier z dysku pc na dysk konsoli wystarczy samo sata?

2. Lotnik421 Xbox One

3. ESLORD

ESLORD V.I.P V.I.P Pomocnik XBOX MANIAK Użytkownik

Polubienia:
    759
    Punkty za osiągnięcia:
    113
    Miasto:
    Londyn
    1.Słyszałem że jakiś nowy chip wyszedł więc który lepiej wybrać?
    Wyszedł CoolRunner rev.C, ale jest ci on nie potrzebny, a właściwie dla ciebie nie ma to dużego znaczenia. W serwisie wmontują Matrix v1, v2, CR v.A lub CR v.B
    2.Moja konsola nie była aktualizowana od czasu jak ją kupiłem-czy serwis doliczy mi jakieś dodatkowe opłaty za aktualizacje?