1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

Przeróbka X360 Falcon

Temat na forum 'Kosz' rozpoczęty przez Jakub Sobczak, Styczeń 5, 2013.

1. Jakub Sobczak

Jakub Sobczak Użytkownik Użytkownik

Polubienia:
    4
    Punkty za osiągnięcia:
    3
    Miasto:
    Polska
    Witam, jestem zielony w kwestii przerabiania xboxa, ale chciałbym zapytać czy bez lutowania niczego na plycie glownej mogłbym go przerobić? Jaka jest najłatwiejsza forma przeróbki, są przeróbki nietrwałe? Można przerobić fata falcona wgrywając odpowiednie modyfikacje przy pomocy pendriva czy czegos? W kwestii ogarniania software zielony nie jestem, na częsci hardwareowej też jako tako sie znam, ale nigdy nie przerabiałem xboxa i nie mam pojecia z jakim ryzykiem to się wiąze. Pare lat minelo odkad przerobiono pierwszego xboxa, więc mam nadzieje, że obecnie nie wiąze się to z jakimiś eksperymentami na płycie głównej, czy manualnej podmiany kluczy. Byłbym wdzięczny za podanie jakiegoś poradnika "co i jak" odnosnie przeróbki. Zalezy mi na w miare mozliwosci szybkiej i łatwej przeróbce. Pozdrawiam.

2. Lotnik421 Xbox One

3. -=SETH=-

-=SETH=- -= XBOX GOD =- Członek Załogi Administrator Super Moderator Xbox One V.I.P Pomocnik XBOX MANIAK Game Master Liga XboxForum.pl Achievement Hunter PSforum.pl

Polubienia:
    3226
    Punkty za osiągnięcia:
    113
    Miasto:
    مصر