1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

Przeróbka XB360 przez amatora - udana

Temat na forum 'Dla świeżaków' rozpoczęty przez tlaa, Marzec 11, 2010.

1. tlaa

tlaa Użytkownik Użytkownik

Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    6
    Miasto:
    /dev/null
    Witam Wszystkich.
    Na początek napiszę, że jestem nowy w tematyce XB i wiele moich błędów może wynikać z nieznajomości tematu.

Sprzęt:
    1. XB360 elite + GTA IV zakupiony w MM w ostatnią niedzielę. Data produkcji 23.08.2009. Napęd Liteon 83850C A0A2 DG-16D2S-09C July,2009
    2. Komputer z płytą główną Asus A7V880. (Mostek południowy VIA VT8237).
    3. Kopia identycznej gry GTA IV tyle że ściągnięta z sieci.

Pierwsze podejście.
    Wszystkie przeczytane przeze mnie opisy flashowania opierały się o Windowsa XP lub DOS.
    Mój wybór był prosty - brak stacji dyskietek w komputerze.
    Podłączyłem stary dysk ATA zainstalowałem Windowsa XP. Zainstalowałem zalecane sterowniki VIA oraz PortIO.
    Po odpaleniu konsoli oraz komputera, BIOS komputera pokazał informację o wykryciu sprzętu.
    Następnie pod windowsem odpaliłem Jungleflasher'a. I tu pierwszy zonk. Brak podłączonego napędu.
    5 minut sprawdzanie wszystkiego przeinstalowywania sterowników i nadal nic. Próbowałem nawet otwierania tacki do połowy ;)

Podejście drugie.