1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

Przeróbka Xboxa 360 elite lt 3.0

Temat na forum 'Kosz' rozpoczęty przez Mateusz Rosłowski, Czerwiec 30, 2013.

Status Tematu:
Zamknięty.
  1. Mateusz Rosłowski

Mateusz Rosłowski Banned Użytkownik

Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    0
    Witam zwracam sie z prośbą o pomoc jestem zielony w sprawach konsol. Zawsze konsole odawałem do serwisu żeby mi przerobili konsola to xbox 360 elite rok produkcja to 2008-08-18 konsola posiada napęd lition. I tu prosze o pomoc chce przerobić konsole na lt 3.0 własnoręcznie obecnie posiada chyba lt 2.0 ponieważ forza motorsport 4 na lt 2.0 chodzi ale już na lt 3.0 wyskakuje Płyta nie jest obsługiwane dash obecnie jest 2.0.15574.0. Mam ogromną prośbe o wytłumaczenie krok po kroku jak przerobić konsole i czy to wymaga rozebrania konsoli jeżeli tak to prosze o instrukcje.

Za pomoc z góry Dziękuje

2. Lotnik421 Xbox One

3. KaBooM

KaBooM XBOX MANIAK XBOX MANIAK Użytkownik Świeżak

Polubienia:
    109
    Punkty za osiągnięcia:
    43
    Masz tutki na forum. Szukaj .
    Konsole musisz rozebrać.
    Potrzebujesz pmt ,bez tego nie ruszysz 16d2s

Wysyłane z mojego GT-S6500D za pomocą Tapatalk 2

4. z0nk31

z0nk31 Banned V.I.P Pomocnik Użytkownik Game Master PSforum.pl

Polubienia:
    958
    Punkty za osiągnięcia:
    113
    Miasto:
    Łódź