1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

Przeróbka

Temat na forum 'Dla świeżaków' rozpoczęty przez ShadouQ, Maj 29, 2011.

1. ShadouQ

ShadouQ Użytkownik Użytkownik

Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    6
    Witam ! Mam parę pytań. W ciągu 2 tygodni dostane xboxa 360. Jaką przeróbkę wybrać ? ( nie znam się na tym) Zależy mi na graniu w gry przez live. Czy jak mam jakąś przeróbkę i ściągnę grę to muszę coś pozmieniać ? Czy od razu zgrać ? Co to FreestyleDash 2.0 ? Czy jest jakaś możliwość aby grać przez live i nie dostać bana ? Czy jest jakiś sposób żeby mieć punkty Msp albo wszystkie dodatki ?

2. Lotnik421 Xbox One

3. cyborg95

cyborg95 Użytkownik Użytkownik

Polubienia:
    4
    Punkty za osiągnięcia:
    18
    Miasto:
    Śląsk
    Po pierwsze jaką konsole będziesz miał Slim, fat jak slima z rokiem produkcji do 06.2010 do git jak później to będziesz musiał poczekać trochę ,
    2 Najlepiej najnowszą zawsze taką bierz
    3 Jak chcesz grać na live to nie przerabiaj PROSTE jak słońce ,
    4 Jak będziesz miał LT+ lub inne najnowsze to gry bez AP 2.5 są już gotowe jedynie jak chcesz być trochę bardziej bezpieczny na XBL to wgrywasz ss v2 , do gier z AP 2.5 wgrywasz patch ,
    5 FreestyleDash tym sobie nie zawracaj głowy do tego trzeba mieć JTAG twoja konsola na 100% nie będzie miała bo będzie miała już większego dasha niż 7371 i nie już jest brak możliwości wgrania ,