Przeróbka

ShadouQ

Użytkownik
Użytkownik
Witam ! Mam parę pytań. W ciągu 2 tygodni dostane xboxa 360. Jaką przeróbkę wybrać ? ( nie znam się na tym) Zależy mi na graniu w gry przez live. Czy jak mam jakąś przeróbkę i ściągnę grę to muszę coś pozmieniać ? Czy od razu zgrać ? Co to FreestyleDash 2.0 ? Czy jest jakaś możliwość aby grać przez live i nie dostać bana ? Czy jest jakiś sposób żeby mieć punkty Msp albo wszystkie dodatki ?
 

cyborg95

Użytkownik
Użytkownik
Po pierwsze jaką konsole będziesz miał Slim, fat jak slima z rokiem produkcji do 06.2010 do git jak później to będziesz musiał poczekać trochę ,
2 Najlepiej najnowszą zawsze taką bierz
3 Jak chcesz grać na live to nie przerabiaj PROSTE jak słońce ,
4 Jak będziesz miał LT+ lub inne najnowsze to gry bez AP 2.5 są już gotowe jedynie jak chcesz być trochę bardziej bezpieczny na XBL to wgrywasz ss v2 , do gier z AP 2.5 wgrywasz patch ,
5 FreestyleDash tym sobie nie zawracaj głowy do tego trzeba mieć JTAG twoja konsola na 100% nie będzie miała bo będzie miała już większego dasha niż 7371 i nie już jest brak możliwości wgrania ,
6 PRZERÓBKA = BAN i nie płacz potem że dostałeś bana jak miałeś przerobioną konsole bo wiesz co robić i nawet małe dziecko wie że jak masz coś za darmo to nie możesz korzystać ze wszystkiego możesz grać miesiąc , rok i nie dostać a możesz grać 1 dzień i BAN proste
7 Co do MSP po prostku kupujesz na allegro czy w innym punkcie sprzedaży ( na allegro jest taniej czasami dużżżó taniej ) , nie można mieć tego za free bo za free to w dzisiejszych czasach nawet w ryj nie dostaniesz
Myślę że to wszystko Pozdro
 

ShadouQ

Użytkownik
Użytkownik
Tx za odp.
Co do live słyszałem , że do gier wgrywa się jakiegoś stealth patch'a i można śmigać bez zmartwienia, czy to prawda ? Co do all dlc widziałem na filmiku FreeDasha 2.0 folder all dlc >,<
 

cyborg95

Użytkownik
Użytkownik