1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

Przygotowania do zakupu XBOXa 360

Temat na forum 'Kosz' rozpoczęty przez Rodak, Lipiec 16, 2010.

1. Rodak

Rodak Świeżak Świeżak

Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1
    Hej, jak widzicie po moim stanie postów jestem zielony i wesoły na temat XBOXów :whistle:. Dlatego po niedługim czasie przeglądania aukcji na allegro, zacząłem poszukiwania odpowiedniego forum. Mam nadzieję że dobrze trafiłem i doczekam się pewnych rad od zagorzałych fanów pudełka. Jako że w wakacje pracuje na weekendach i wpada mi przy tym trochę grosza, postanowiłem że przeznaczę je na zakup konsoli na zimowe wieczory. Podstawy do zakupu już mam dobre, po w domu stoi telewizor LG FullHD 42' i mam zamiar dokupic głośniki Creative 5.1 z ogromnym subwooferem. Czekam na rady jaki model kupic, a przed jakimi uciekac. Mam zamiar kupic używke, bo watpie aby fundusze pozwoliły mi na zakup nówki. Wiem że znajomy kupując w MM zapłacił ok. 600zł. Mam nadzieję że fundusze do ~500zł wystarczą, bynajmniej na wersję Arcade.

2. Lotnik421 Xbox One

3. dodo121_PL

dodo121_PL Użytkownik Użytkownik

Polubienia:
    1
    Punkty za osiągnięcia:
    18
    Były takie tematy, użyj opcji szukaj.

4. Rodak

Rodak Świeżak Świeżak

Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1