1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

Przygotowanie i nagranie gry - krok po kroku

Temat na forum 'Artykuły' rozpoczęty przez offtopic, Luty 4, 2009.

Status Tematu:
Zamknięty.
  1. offtopic

    offtopic Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Sierpień 7, 2008
    Posty:
    2146
    Polubienia:
    7
    Punkty za osiągnięcia:
    38
    KOPIE DZIAŁĄ TYLKO NA PRZEROBIONYCH KONSOLACH

    Po ściągnięciu gry najczęściej dostajemy oto takie pliki (jeżeli jest tylko plik ISO i DVD to przechodzimy dalej):
    [​IMG]

    Aby gra działała na naszej konsoli musi być Region Free(cały Świat) lub PAL(Europa). Abgx360 automatycznie to sprawdza, jeżeli skonfigurowaliśmy go jak podałem w poradniku o abgx360.

    Screen z XDVDMulltere - kompatybilny tylko ze starszymi grami(wave2).
    [​IMG]

    Jeżeli pliki nie posiadają ikonki archiwum i wyglądają tak [​IMG] to należy otworzyć jakikolwiek plik ze ściągniętej gry za pomocą winrar'a lub innego pakera i wypakować. Aby to zrobić postępujemy jak poniżej:

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    Po tej operacji klikamy na jeden plik archiwum RAR prawym przyciskiem myszy [​IMG] "Extract Here/Wypakuj tutaj" i wypakowujemy obraz gry - obraz gry zostanie automatycznie wypakowany ze wszystkich partów.

    [​IMG]

    [​IMG]

    Powinniśmy otrzymać dwa pliki:

    [​IMG]

    1. .ISO - w moim przypadku jest to aur-shhp.iso i waży 7,29GB - spotykane są również obrazy(jeden plik) z rozszerzeniem *.000, *.360 (po wypakowaniu archiwum może być nadal plik z ikonką winrar, ale nie wypakowujemy go, jest to normalny plik ISO) - postępujemy jak z normalnym obrazem
    2. .DVD - w moim przypadku jest to aur-shhp.dvd i waży 4KB - plik ten jest potrzebny przy nagrywaniu, aby nagrywarka wiedziała kiedy zmienić warstwę na drugą (czasami plik ten nie jest umieszczony razem z obrazem gry) tzw. Layer Break, który można zmienić na stałe w programie imgburn i plik .dvd nie będzie potrzebny Zmiana Booktype na DVD-ROM oraz LayerBreak na sztywno

    Jeżeli wszystko poszło ok przechodzimy do następnej czynności - kompatybilność z iXtreme i sprawdzamy grę w abgx360 >> Sprawdzanie obrazu ISO (Stealth) za pomocą abgx360. Jeżeli wszystko jest ok przechodzimy dalej.


    Teraz nie robimy nic innego jak wypalamy grę >> Nagrywanie obrazów ISO - Windows - przy nagrywaniu wybieramy plik *.dvd(~40bajtów), ponieważ wyznacza on LayerBreak, czyli miejsce, w którym nagrywarka ma rozpocząć nagrywać drugą warstwę płyty. Obraz się normalnie nagra, ponieważ w pliku *.dvd jest podana nazwa pliku *.ISO i imgburn automatycznie wybierze stosowny obraz płyty do nagrania. Obraz *.ISO oraz plik *.DVD muszą być w tym samum katalogu.

    NAGRYWAMY TYLKO NA PŁYTACH DVD+R DL - ŻADNE INNE NIE BĘDĄ DZIAŁAĆ

    ZALECAM UŻYWAĆ PŁYT MARKIVERBATIM - RESZTA TO LOTERIA, MOŻE NAGRAĆ LUB NIE



    Problemy z nagrywaniem i niedziałającymi grami opisujemy tu >> Błąd przy nagrywaniu [IMGBURN]: I/O Error - info pierwszy post

    Po nagraniu gra będzie widoczna w napędzie komputerowym jako dwa katalogi AUDIO_TS, VIDEO_TS o łącznym rozmiarze 5.31MB - wszystko jest ok, tak musi być. Może posiadać również nazwę "xgd2dvd_ntsc", ale również w tym przypadku wszystko jest na swoim miejscu, jest to tylko nazwa płyty :]

    Jak nadal będziecie mieli problemy z nagraniem płyt to zwątpię w ludzkość ;)
     
Wczytywanie...
Status Tematu:
Zamknięty.

Poleć forum