1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

Przyspieszenie interfejsu Xbox One priorytetem dla zespołu Phila Spencera

Temat na forum 'Aktualności' rozpoczęty przez -=SETH=-, Kwiecień 8, 2015.

  1. -=SETH=-

    -=SETH=- -= XBOX GOD =- Członek Załogi Administrator Super Moderator Xbox One V.I.P Pomocnik XBOX MANIAK Game Master Liga XboxForum.pl Achievement Hunter PSforum.pl

    Dołączył:
    Wrzesień 11, 2010
    Posty:
    28170
    Polubienia:
    3226
    Punkty za osiągnięcia:
    113
    Płeć:
    Mężczyzna
    Miasto:
    مصر
    [​IMG]

    Wczoraj Microsoft przedstawił zmiany w kwietniowej aktualizacji Xbox One, w postaci zgrabnej prezentacji wideo. Dziś pora na kilka ciekawych wypowiedzi Phila Spencera, który podjął temat nadciągających zmian w systemie operacyjnym Xbox One.

    Phil Spencer ponownie kontaktuje się z graczami poprzez swoje konto Twitter. Szef działu Xbox w Microsoft zapowiedział, że poprawienie szybkości działania interfejsu Xbox One jest aktualnie priorytetem deweloperów. Spencer powiedział również, że DirectX prawdopodobnie pomoże przyspieszyć system menusów, a także zapewni dostęp do obrazu w rozdzielczości 4K (na razie tylko w głównym menu konsoli).

    Phil Spencer zaznaczył, że na ujawnianie informacji na temat wskrzeszenia Phantom Dust trzeba jeszcze poczekać. Ponoć zmieniono studio, które zajmuje się tworzeniem tego "reboota", co oczywiście spowolniło proces produkcji. Co ważne - Spencer oczekuje również, że małe zespoły deweloperskie third-party będą bez żadnych przeszkód korzystać z dobrodziejstw DirectX 12. W tym kontekście zapowiedziano też, że więcej gier ma korzystać z opcji cross-play.


     
    Oski8882 lubi to.
Wczytywanie...

Poleć forum