1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

[Pyt] dot. ixtreme

Temat na forum 'Dla świeżaków' rozpoczęty przez Jumol, Lipiec 4, 2010.

1. Jumol

Jumol Świeżak Świeżak

Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1
    Witam wszystkich mam parę pytań jestem totalnym zieloniakiem jeśli chodzi o konsole i mam w związku z tym kilka pytań:
    1.Jak już przerabiałem kiedyś konsole to czy muszę ją ponownie przerabiać ? Chodzi mi o to że niektóre gry już nie śmigają myślę że jest to jakiś stary ixtreme.
    2.Czy można zakutalizować ixtreme na nowszy nie zdejmując obudowy itd.?
    jeśli odpowie mi ktoś na te jak że irytujące mnie pytanie będę wdzięczny:) i będę zadawał kolejne :D

2. Lotnik421 Xbox One

3. Blackburn

Blackburn Użytkownik Użytkownik

Polubienia:
    17
    Punkty za osiągnięcia:
    18
    Miasto:
    Sochaczew
    1. Nie koniecznie wystarczy zmieniać wave
    2. Nie

4. Jumol

Jumol Świeżak Świeżak

Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1
    aha dziękuję bardzo za odpowiedź jeszcze jedno jest jakiś poradnik jak to przerobić i jak sprawdzić jaki się ma napęd ?

5. adam372

adam372 Użytkownik Użytkownik

Polubienia:
    1
    Punkty za osiągnięcia:
    18
    Miasto:
    polska - lubelskie
    Co do gier to możesz WavePatcher'a używać aby zdjąć wave na mniejszy.
    Co do konsoli to niestety trzeba otwierać aby zrobić reflash.

EDIT: nie zdążyłem z odp. :) Poradnik jest na forum.