1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

Pytania nowego posiadacza X360:) - Prosze o wyrozumiałość.

Temat na forum 'Kosz' rozpoczęty przez clarki, Luty 15, 2008.

  1. clarki

    clarki Świeżak Świeżak

    Dołączył:
    Luty 15, 2008
    Posty:
    5
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1
    Witam, jestem tu nowy wiec chcialem sie przywitac ze wszystkimi.
    W Ciagu kilku dni bede szczesliwym posiadaczem X360 Arcade (wersja 65nm).
    Mam kilka pytan dotyczacych tego cudenka, czytalem posty na forum, znalazlem odpowiedzi na prawie wszystkie pytania, ale na kilka niestety nie, a konkretnie:

    - czy zakup w Media Markt to dobry wybor?
    - czy pad bezprzewodowy to dobre rozwiazanie? tzn czy jest on na baterie czy akumulator i ak wyglada sprawa z dlugoscia dzialania takiego pada moze lepiej zainwestowac w przewodowy?
    - czy jesli dam do przerobienia konsole bede jakos mogl sprawdzic czy flash uzyty do przerobki ito iXtreme 1.41?
    - czy w przerobionej konsoli mozna aktualizowac konsole np poprzez usb bez ryzyka ze przestanie ona czytac kopie najnowszych gier? (chcialbym ja zaktualizowac aby cztala filmy xvid)
    - jaka jest awaryjnosc tej wersji konsol z ulepszonym chlodzeniem? czy sa jakies dane na ten temat? ile mozna grac max dziennie aby jej nie zajechac?

    Z gory bardzo dziekuje za pomoc, i przepraszam ze pytam o takie oczywiste rzeczy dla Was,
    pozdrawiam
     
  2. Lotnik421 Xbox One

  3. Piri001

    Piri001 Guest

    Odp: Pytania nowego posiadacza X360:) - Prosze o wyrozumiałość.

    1. Gdzie kupisz to masz - gwarancje masz microsoftu wiec sklep jest malo wazny
    2.Pad przewodowy dziala w odległosci 9m i standartowo masz go na zwykle paluszki ale mozesz dokupic akumulatorek
    3.Jedynie jak podłaczysz do kompa i zobaczysz jego wersje . Innego sposobu nie znam
    4.Mozesz aktualizowac ile chcesz bo to nie zmienia firmware napedu wiec bedzie czytał backupy
    5.Jak słyszalem to czym dłuzej grasz tym lepiej . Byle bys jej nie włanczał az sie nagrzeje , wyloczyc i czekac az ostygnie i za chwile znowu bo to osłabia zimne (g)luty pod GPu i robi sie ROD .
     
  4. clarki

    clarki Świeżak Świeżak

    Dołączył:
    Luty 15, 2008
    Posty:
    5
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1
    Odp: Pytania nowego posiadacza X360:) - Prosze o wyrozumiałość.

    a aktualiszacje knsoli mozna dokonac bez dysku twradego??bo kupuje wersje Arcade
     
  5. peku

    peku Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Styczeń 2, 2008
    Posty:
    194
    Polubienia:
    3
    Punkty za osiągnięcia:
    18
    Odp: Pytania nowego posiadacza X360:) - Prosze o wyrozumiałość.

    tak. Wystarczy ja sciagnac z live lub ze strony i wypalic na CD
     
  6. ADEKSZ

    ADEKSZ Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Luty 13, 2008
    Posty:
    25
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1
    Odp: Pytania nowego posiadacza X360:) - Prosze o wyrozumiałość.

    A jak sciągać updaty prze XBL, ja tam takiej opcji nie widziałem, chodzi mi o update do konsoli (nie do gier), poprawcie mnie jak sie myle
     
  7. qb3s

    qb3s Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Luty 15, 2008
    Posty:
    159
    Polubienia:
    1
    Punkty za osiągnięcia:
    18
    Płeć:
    Mężczyzna
    Miasto:
    Bydgoszcz
    Odp: Pytania nowego posiadacza X360:) - Prosze o wyrozumiałość.

    Ten UPDATE automatycznie się ściąga jak włączasz konsolę podpiętą do neta. Oczywiście dostajesz zapytanie czy chcesz wykonać ten UPDATE.
     
  8. clarki

    clarki Świeżak Świeżak

    Dołączył:
    Luty 15, 2008
    Posty:
    5
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1
    Odp: Pytania nowego posiadacza X360:) - Prosze o wyrozumiałość.

    Chcialem sie zapytac czy mozna jakos zainstalowac kodeki po grudniowym updacie konsolki (z plytki) nie majac podlaczonej konsoli do neta?? chcialbym ogladac filmy divx/xvid.
     
  9. Piri001

    Piri001 Guest

    Odp: Pytania nowego posiadacza X360:) - Prosze o wyrozumiałość.

    Nie da rady . Jedynie mozesz jeszcze podłaczyc dysk do kompa.
     
Wczytywanie...

Poleć forum