1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

Pytania od nowego

Temat na forum 'Konsola' rozpoczęty przez magik, Lipiec 22, 2008.

1. magik

magik Świeżak Świeżak

Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1
    Bycmoże ktoś już pytał o to ale nie zauważyłem podobnego tematu.
    Na wstępie chce powiedzieć że z Xboxem 360 miałem przyjemność obcować tylko dwa razy (Raz empik raz media markt :D) więc jestem całkowicie zielony i z góry proszę o wyrozumiałośc.
    Więc do rzeczy:
    1. Jak wiadomo zwykły xbox miał pełno cudownego home brewu, wiele emulatorów itd. Czy to wszystko będzie działac na 360?
    2. Gry z X'a będa działac na 360? (O 'kopiach zapasowych' mówię)
    3. W jakich granicach kupic wersje premium żeby nie dac się zrobic w 'balona'?
    (to raczej pytanie o gre: w GTA4 można grac na multiplayerze. To płatne?)
    Z góry wam wszystkim dzięki :}

2. Lotnik421 Xbox One

3. Fokuz

Fokuz Użytkownik Użytkownik

Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1
    Odp: Pytania od nowego

1. Nie będzie działało.,
    2. Będą jeżeli nagrasz je na DVD DL
    3. Jakieś 900 zł
    4. Jest multi i za każdą grę aby grać w multi trzeba xbox live wykupić ale nie martw się bo pierwszy miesiąc masz za darmo ;)

Mam nadzieje że rozwiałem twoje wątpliwości.

4. magik

magik Świeżak Świeżak

Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1

Dzięki Ci bardzo :)
    Temat można zamknąc :)