1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

Pytania odnośnie konsoli oraz monitora

Temat na forum 'Dla świeżaków' rozpoczęty przez Earizer, Lipiec 24, 2010.

1. Earizer

Earizer Świeżak Świeżak

Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1
    Witam, mam pytanko: czy jeśli mój monitor ma rozdzielczość 1080p(chyba dobrze piszę? nie znam się na tym) a gra jest odtwarzana w 480p,720p,1080i to z moim monitorem nic się nie stanie, albo z grą? na jakiej zasadzie to działa?

I jeszcze jedno, widziałem parę tematów tego typu jednakże nie znalazłem rozwiązania:
    Chodzi o grę GTA4, na moim monitorze grafika jest badziewna, nie wiem dlaczego. Cienie są jakby zakropkowane, w odległości kilku metrów wszystko jest rozmazane, wygląda to mniej więcej tak jak tu: http://www.gram.pl/upl/artykul/20081204153251.jpg a może i gorzej. Gram na kablach HDMI-HDMI dane mojego monitora : 21,5" LG Flatron M2262D-PC z tunerem TV - Wyprzedaż
    Dodam, iż na starym telewizorze przez złącze euro nie miałem czegoś takiego (tv ma z 10-15 lat albo coś koło tego)

I tak btw jakie gry polecacie mi na konsolkę? Tak z 2009r.? Narazie czekam na Crysisa 2 i Mafię 2. Chciałbym jakiegoś RPG albo hns

To tyle. Dzięki.

2. Lotnik421 Xbox One

3. Deep

Deep Użytkownik Użytkownik

Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    16
    Miasto:
    Oława