1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

Pytanie dotyczące przeróbki

Temat na forum 'Sprzęt' rozpoczęty przez kkthx, Listopad 28, 2010.

1. kkthx

kkthx Użytkownik Użytkownik

Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    6
    Miasto:
    Kraków
    Witam,
    mam w zamiarze kupno Xboxa Elite 120GB, przerobionego i tutaj pojawia się moje pytanie, a ponieważ jestem zielony, zdecydowałem że napisze tutaj i będę bardzo wdzięczny za wszelakie wskazówki.
    Otóż, pytanie pojawia się gdy widzę na aukcjach pełno nazw które nic mi nie mówią jak

- extreme 1.60,
    - iXtreme
    - iXtreme LT
    - extreme lt

Na co zwrócić uwagę przy zakupie, chodzi mi o to żeby na konsolce dało się grać w kopie zapasowe i żebym mógł sam sobie ową kopię stworzyć z obrazu iso.
    Z góry dziękuję za wszelakie wskazówki i odpowiedzi,
    pozdrawiam.

//edit

Czy ta nagrywarka poradzi sobie z nagrywaniem płyt do Xboxa ? Optiarc DVD RW AD-7561S

2. Lotnik421 Xbox One

3. blazejp

blazejp <a href="http://xboxforum.pl/artykuly-f206/%5Btuto V.I.P Użytkownik

Polubienia:
    12
    Punkty za osiągnięcia:
    38
    iXtreme to nazwa przeróbki.
    Teraz najnowszą i koniecza do gry w najnowsze gry przeróbką jest wersja LT + (starsze wg daty -> 1.5, 1.51, 1.6, 1.61, LT, LT 1.1)