1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

Pytanie: Jak sprawdzić przeróbke

Temat na forum 'Kosz' rozpoczęty przez nastukany, Marzec 5, 2014.

1. nastukany

nastukany Świeżak Świeżak

Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    0
    Witam, dostałem niedawno konsole xbox 360 premium (rocznik 2006 ;/) przerobioną, i nie wiem jaką mam przeróbke i dashboard bo koleś nie pamiętał. jeśli chodzi o xboxa 360 to jestem w nim zielony i dopiero zaczynam z nim przygode i chciałem się dowiedzieć jak moge to sprawdzić, bo nie wiem pod jaką przeróbke wypalać gry czy pod LT 2.0 czy 3.0 czy jeszcze pod coś innego. Chodzą mi takie gry jak:

- PES 2012
    - FABLE III
    - GTA IV
    - TEKKEN 6
    - NFS SWIFT

Z góry dzięki, pozdro ;)

2. Lotnik421 Xbox One

3. Aizen30

Aizen30 Banned

Polubienia:
    48
    Punkty za osiągnięcia:
    0
    Nagraj coś z xgd3 i sprawdz czy pójdzie. A druga sprawa kupiłeś trupa długo się nim nie nacieszysz i tak.

4. nastukany

Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    0
    Na szczęście nie kupiłem tylko dostałem. A czemu trup ? ;/ wiem że konsola już ma troche lat ale z tego co mi mówił koleś to mało jej używał (przynajmniej tak mówił)

5. trebol91

trebol91 Użytkownik Użytkownik

Polubienia:
    74
    Punkty za osiągnięcia:
    28
    To nieważne ze mało używał bo konsole z takiego rocznika są strasznie awaryjne i trzeba mieć szczęście aby Rrod nie wyskoczyl