1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

Pytanie, kabel do monitora.

Temat na forum 'Dla świeżaków' rozpoczęty przez MYST3ER, Grudzień 17, 2013.

1. MYST3ER

MYST3ER Świeżak Świeżak

Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1
    Cześć, o tuż jestem nowy w tematach xbox'owych, itp. Chciałbym podpiąć xboxa do monitora i nie wiem jakiego kabla użyć mam taki monitor E2242 ( E2242T-BN ) 22"LED/FHD/5ms/5mln:1/DVI/D-Sub w Morele.net

2. Lotnik421 Xbox One

3. Jabar

Jabar Moderator Członek Załogi Moderator Pomocnik Użytkownik PSforum.pl

Polubienia:
    1108
    Punkty za osiągnięcia:
    113
    Kablem VGA, pytanie tylko jakiego masz XBOX'a ?

Bo jak 360 E to odpada, jeśli XBOX ONE (jak wpisałeś w profilu) to też odpada

4. MYST3ER

MYST3ER Świeżak Świeżak

Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1
    Xbox 360

W profilu miałem one, nie wiem dlaczego mi tak wybrało Mam xbox'a 360 nie wiem jaka wersja, ale płyte ma chyba falcon.

5. Jabar

Jabar Moderator Członek Załogi Moderator Pomocnik Użytkownik PSforum.pl

Polubienia:
    1108
    Punkty za osiągnięcia:
    113
    Jeżeli nie najnowszy XBOX 360 STINGREY to kabel VAG - polecam oryginalny M$ lub BIG-BEN , w kablach za parę groszy z allegro jakość jest niespecjalna.

1 osoba to lubi.
  6. Krzychu1987

Krzychu1987 Banned

Polubienia:
    57
    Punkty za osiągnięcia:
    0