1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

Pytanie o car audio.

Temat na forum 'Off-Topic' rozpoczęty przez Tr1SH, Maj 29, 2015.

1. Tr1SH

Tr1SH Użytkownik Użytkownik

Polubienia:
    44
    Punkty za osiągnięcia:
    28
    Miasto:
    ***owo
    Witam,jestem laikiem w tej dziedzinie stąd wybaczcie... Mam w samochodzie(e36 compact) zamontowane radio pioneer 4x50w w drzwiach dwa małe głośniczki i z tyłu w półce dwa, prawdopodobnie firmowe. Sytuacja wygląda następująco- odtwarzając muzykę bez basów dźwięk jest plastikowy nie do przyjęcia,lecz jest głośniej.Natomiast dodając bassu głos mi zaczyna harczeć. Co mogę zrobić z tą sytuacją? Czy wystarczy tylko zamontować tubę ze wzmacniaczem aby przerzucić na nią bassy i audio będzie głośniejsze? Czy trzeba głośniki podłączyć pod jakiś wzmacniacz?

2. Lotnik421 Xbox One

3. wojek_gacek

wojek_gacek XBOX MANIAK XBOX MANIAK Użytkownik

Polubienia:
    151
    Punkty za osiągnięcia:
    43
    Miasto:
    BB
    Masz za slaby wzmacniacz w radiu. Glosniki nie wyrabiają. Wzmacniacz zewnętrzny za pewne załatwił by sprawę. A tuba hmm to zależy czy lubisz robic sobie w aucie masaż pleców hehe

Tr1SH lubi to.
  4. Tr1SH

Polubienia:
    44
    Punkty za osiągnięcia:
    28
    Miasto:
    ***owo