1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

Pytanie o gwarancje xboxa (w nawiązaniu do zamknietego tematu xbox - gwarancja)

Temat na forum 'Dla świeżaków' rozpoczęty przez promi, Marzec 20, 2010.

  1. promi

    promi Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Grudzień 8, 2009
    Posty:
    584
    Polubienia:
    2
    Punkty za osiągnięcia:
    18
    Witam
    Ponieważ temat http://xboxforum.pl/dla-swiezakow-f79/xbox-gwarancja-48136.html został zamknięty pozwoliłem założyć sobie nowy temat, jako kontynuacje tamtego.

    Autor tamtego tematu pisze ze system zgłaszania usterek zgłasza że standardowa gwarancja wygasła 6/10/2008 3:00:00 AM, natomiast kilka postów niżej !Pawlllosss odpowiada iż tyletnia przedłużona gwarancja wygasła 6/10/2009 3:00:00 AM.

    I tu pojawia się moje pytanie, czy system informując iż standardowa gwarancja wygasła "ma na myśli" gwarancję roczną czy dwuletnią ?? ja mam xboxa wyprodukowanego w pażdzierniku 2009 a system zgłasza ze standardowa gwarancja wygasa w grudniu 2010 co by raczej znaczyło ze wg wystemu gwarancja standartowa to gwarancja roczna.

    I tu dochodzimy do sedna sprawy, bo jeśli gwarancja standardowa to gwarancja roczna to autor tamtego tematu ma jeszcze gwarancje na swojego xbox core .
     
  2. Lotnik421 Xbox One

  3. -=DEXTER=-

    -=DEXTER=- Pomocnik Pomocnik Użytkownik

    Dołączył:
    Styczeń 8, 2008
    Posty:
    7159
    Polubienia:
    552
    Punkty za osiągnięcia:
    113
    Miasto:
    Kalisz, Poland
    mozliwe ze ten xbox (nawet jesli byl kupiony w polskim, duzym sklepie) pochodzi z angli, tam jest rok na konsole. Wystarczy zadzwonic na infolinie i to zweryfikowac to poprawia w systemie.
     
  4. misiob

    misiob Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Luty 9, 2010
    Posty:
    349
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    16
    Miasto:
    Zielona Góra
    Dexter tylko ze ten ich system nie wie ktore konsole pochodza z anglii.

    Moja konsola z Uk bez paragonu ma w tym systemie gwarancje do Marca 2011 roku, mimo ze została wyprodukowana w maju 2009 roku.

    Wydaje mi sie ze ten ich system dziwacznie oblicza sobie ten czas gwarancji.
    Moj stary xbox (27.07.2007) na stronie mial gwarancje do grudnia 2008 roku. CAlkiem niedawno poszedl na gwarancje(rrod). Podczas rozmowy tel Pani mi przyznala ze na stronie jest blad i przyjela konsole na serwis. NIe mialem dowodu zakupu dla tej konsoli.

    Promi zadzwon do nich i spytaj sie dlaczego tak jest.
     
  5. novy66

    novy66 Xbox One Xbox One Użytkownik Liga XboxForum.pl

    Dołączył:
    Luty 21, 2009
    Posty:
    4565
    Polubienia:
    272
    Punkty za osiągnięcia:
    83
    Płeć:
    Mężczyzna
    Miasto:
    Słupsk
    promi najlepiej zadzwoń na infolinie MS i będziesz wiedział na czym stoisz, na pewno jak kolega wyżej napisali to błąd systemu.
     
  6. sprinter9613PL

    sprinter9613PL Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Marzec 20, 2010
    Posty:
    65
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    6
    Miasto:
    Kruszwica
    błąd systemu :D
     
Wczytywanie...

Poleć forum