1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

Pytanie o kopię ...

Temat na forum 'Problemy' rozpoczęty przez martin649, Styczeń 21, 2012.

  1. martin649

    martin649 Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Styczeń 28, 2011
    Posty:
    122
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    16
    Pożyczyłem od kumpla NFS Run który śmiga mi normalnie na LT+3.0.Jak sobie zrzucę na kompa (ImgBurnem przy max speed) i od razu wypalę (speed x2.4) będzie wszystko śmigać ?
     
  2. Lotnik421 Xbox One

  3. uszyneq

    uszyneq Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Wrzesień 21, 2011
    Posty:
    753
    Polubienia:
    24
    Punkty za osiągnięcia:
    18
    tak, zrobilem tak 3 gry i dzialaja (MW3,Batman i AC:R)
     
  4. ojciecmoderator

    ojciecmoderator Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Październik 3, 2011
    Posty:
    273
    Polubienia:
    11
    Punkty za osiągnięcia:
    18
    Będzie ok. Ale najlepiej jeszcze obraz przez Abgx przepuścić.


    Wysłane z iPhone przez program Tapatalk
     
  5. uszyneq

    uszyneq Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Wrzesień 21, 2011
    Posty:
    753
    Polubienia:
    24
    Punkty za osiągnięcia:
    18
    nie da rady przeskanowac poniewaz gra rzeczywiscie ma rozmiar 8,6gb a jak zgrasz ja na dysk to zajemie jakos 8,3gb to wtedy axbg pokazuje ze plik jest zbyt maly ale nie pacz na to tylko nagrywaj - gra bedzie chodzila normlanie :]
     
  6. martin649

    martin649 Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Styczeń 28, 2011
    Posty:
    122
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    16
  7. martin649

    martin649 Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Styczeń 28, 2011
    Posty:
    122
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    16
    I tu mnie coś zaskoczyło gra po zrzuceniu na dysk ma 4.2 GB ? Czyli nie ma co nagrywać ?
     
  8. uszyneq

    uszyneq Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Wrzesień 21, 2011
    Posty:
    753
    Polubienia:
    24
    Punkty za osiągnięcia:
    18
    bo napewno twoja partycja ma fata i wtedy dzieli plik na 2 czesci po 4 gb
    jak bedziesz mial partycje ntfs to zrzuci Ci w calosci..
     
  9. martin649

    martin649 Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Styczeń 28, 2011
    Posty:
    122
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    16
    Mam tylko plik Iso 4,2 GB i plik MDS 9 KB.Co mam zrobić ?
     
  10. uszyneq

    uszyneq Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Wrzesień 21, 2011
    Posty:
    753
    Polubienia:
    24
    Punkty za osiągnięcia:
    18
    Ja jak zgrywalem gre to mialem 8,3-8,4GB
     
  11. bakahk

    bakahk Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Marzec 5, 2011
    Posty:
    356
    Polubienia:
    4
    Punkty za osiągnięcia:
    18
    Miasto:
    Polska
    gwoli wyjaśnienia:
    "śmiga mi normalnie na LT+3.0" co to znaczy? jaki dash? "z płytki" to może działać i kopia truncate i iHAS, w zasadzie, "XGD3 działa na LT v3.0" to znaczy, że ma "topology data" i tylko tyle;

    gwoli uściślenia:
    czego nie da rady (wyjątkiem są kopie "truncate")? np. kopia iHAS, zgrywamy do ISO najlepiej przy pomocy XBC i mamy "identyczne" ISO jak pobrane z sieci;

    ImgBurn z płyty wypalonej iHAS`em zrobi ISO które waży 8 738 865 152 bajtów jest to o 18432 bajtów więcej niż "oryginalny obraz ISO" (który zajmuje 8 738 846 720 bajtów) - taka kopia bez problemu poddaje się abgx`owi;
    albo Xbox Backup Creator v2.9.0.350 - program bez problemu stworzy ISO zajmujące 8 738 846 720 bajtów;

    gwoli wyjaśnienia v2:
    sugerujesz, że:

    "mamy grę XGD3 przygotowaną pod LT v3.0 i wypaloną na STANDARD`owej nagrywarce, czyli kopie niepełną "truncate", robimy z takiej płytki obraz ISO - który zajmie dokładnie 8*547*991*552 bajtów jest to o 190855168 bajtów mniej, niż "oryginalny obraz ISO", i teraz możemy taki obraz ponownie wypalić i będzie on działał?"

    brzmi ciekawie choć sam tego nie testowałem;

    gwoli uściślenia v2:
    dokładne wartości jak to wygląda podałem powyżej;
     
Wczytywanie...

Poleć forum