Pytanie o opłacalność

Rybka00

Świeżak
Świeżak
Witam, jestem kompletnie zielony jeżeli chodzi o temat xbox'a. Mój znajomy proponuję mi sprzedaż przerobionej konsoli, wraz z jednym bezprzewodowym padem, wszystkimi kablami i kartą pamięci 256 Mb za 400 zł. Czy to opłacalna oferta? O co warto byłoby się jeszcze zapytać? Proszę o radę.

Pozdrawiam
 

DeluVegaz

Użytkownik
Użytkownik
O plyte glowna i rok produkcji
 

Kosa77

Użytkownik
Użytkownik
Spytaj się o date produkcji.Jeśli będzie z 2009 roku to możesz brać bo mają plyte główną Jasper i się nie przegrzewają.Z ceną hmmm zależy właśnie od daty produkcji.
EDIT.Ktoś szybszy .
 

boniek1

Użytkownik
Użytkownik
oraz o to czy miala RROD'a
 

yondaime332

Użytkownik
Użytkownik
Jeżeli dodatkowa karta pamięci to raczej nie Jasper bo one zazwyczaj mają wbudowane... zapytaj się o płytę główną, date i jaką ma przeróbkę
 

Rybka00

Świeżak
Świeżak
Rok produkcji: 2008
Płyta główna: Dashboard
Inne: Jasper, nie miała RROD
 

bembenos

V.I.P
V.I.P
Użytkownik
Zapytaj o konkretną datę z dniem i miesiącem.
 

Joy5593

Użytkownik
Użytkownik
jesli po listopadzie 2008 to raczej Jasper :]
 

bembenos

V.I.P
V.I.P
Użytkownik
jesli po listopadzie 2008 to raczej Jasper :]
Już w październiku 2008 roku wychodziły jaspery.
 

Touch!

V.I.P
V.I.P
Użytkownik
Zapytaj tez czy nie jest zbanowana.
 

Rybka00

Świeżak
Świeżak
Konsola jest zbanowana, ale mi to nie przeszkadza, na pewno nie będę grał online.

Przeróbka: 1.5

A więc podsumowując proszę o komentarz: nie/opłacalna
 

dwd

Użytkownik
Użytkownik
Jak poczekasz na odpowiedni moment, to na allegro kupisz jaspera za 500zl.
pozdro
 

Czesi0

Banned
To jest Falcon. Jaspery arcade mają wbudowaną pamięć 256 mb - 512 mb.
Za 400 zł ja bym nie kupował dołożył bym sobie te 200 zł i miał bym arcade jasper z wbudowaną pamięcią ,a nie jakieśwystające dzyndzle z przodu. U mnie Auchanie jest promocja Arcade Jasper za 600 stówek.