1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

pytanie odnosnie aktualizacji

Temat na forum 'Dla świeżaków' rozpoczęty przez wizard-90, Grudzień 22, 2011.

1. wizard-90

wizard-90 Świeżak Świeżak

Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1
    Witam jestem nowy i jeszcze jestem zielony jesli chodzi o xboxa360
    Mam taki problem chcialbym zaktualizowac dasha z pendriva zeby moc grac w nowe gry np f1 2011 a nie mam pojecia jak sie do tego zabrac i najwazniejsze czy nie strace przerobki?
    mam xboxa360 przerobionego LT 1.6(taki byl jak go kupilem) naped liteon dash 2.0.12625.0 od poczatku uzywania raz go zaktualizowalem (z jakiejs plyty z gra wymagala aktualizacji) czy po tej aktualizacji zmienilo mi sie lt np na 2.0? czy tylko dash? moze mi ktos podac linka do sprawdzonego dasha ktorego mam pobrac i jak to zrobic? krok po kroku format pendriva fat 32 stworzyc folder na pendrive $SystemUpdate wrzucic tam pliki ktore pobiore (ten nowy dash) i podlaczyc do konsoli? w taki to spospob ma to wygladac? z gory dziekuje za pomoc pozdrawiam

2. Lotnik421 Xbox One

3. Kakashi

Kakashi Banned

Polubienia:
    1
    Punkty za osiągnięcia:
    0
    Miasto:
    Śląsk
    stracisz lt... i możesz, szukać serwisu co ci zrobi lt 2.0 i na 1.6 nie zagrasz nic nowego. ale dasha wgraj sobie przed serwisem bezpieczna wersje 599/604

4. wizard-90

wizard-90 Świeżak Świeżak

Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1