1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

Pytanie odnosnie xboxa 360

Temat na forum 'Dla świeżaków' rozpoczęty przez ambasador85, Sierpień 29, 2012.

1. ambasador85

ambasador85 Świeżak Świeżak

Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1
    Witam was forumowicze mam pytanie poniewaz jestem komplenie zielony w tm temacie a naszla mnie ochota zeby sobie kupic xboxa 360.. Ale mam niezly dylemat poniewaz jest ich duzo i niewiem na jaki sie zdecydowac.. Zeby mnie w sklepie w balona niezrobili i jakiegos chlamu niewcisneli... Kurcze czy moglibyscie mi polecic jakiego xboxa kupic?? Chodzi o xboxa z kinecktem poniewaz zona chce sobie pograc a przy okazji troche sie poruszac heheh... Prosilbym o szybka odpowiedzzz z gory dziekuje;)

2. Lotnik421 Xbox One

3. Sanrajs

Sanrajs Użytkownik Użytkownik

Polubienia:
    44
    Punkty za osiągnięcia:
    28
    Miasto:
    Olsztyn
  4. ambasador85

ambasador85 Świeżak Świeżak

Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1
    A czy mam patrzec na date produkcji tego xboxaa jak bede kupowal w sklepie.... Czy te xboxy slim to sa te najnowsze?

Wogole to twoim zdaniem na co zwracac uwage przy kupnie xboxa. Bo dzisiaj z rana smigam do media marktu lub do media expert po xboxa... I niechce gowna jakiegos kupic...

5. novy66

novy66 Xbox One Xbox One Użytkownik Liga XboxForum.pl

Polubienia:
    270
    Punkty za osiągnięcia:
    83
    Miasto:
    Słupsk