1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

Pytanie

Temat na forum 'Dla świeżaków' rozpoczęty przez kamilwar5, Marzec 12, 2010.

  1. kamilwar5

    kamilwar5 Banned

    Dołączył:
    Wrzesień 8, 2009
    Posty:
    40
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    0
    Miasto:
    z xbox live
    witajcie mam pytanie chciałbym pograc na livie (mam przeróbke 1,6) zalogowałem się raz 1 października aby sciągnac dlc do gry.I właśnie teraz moje pytanie czy można jakoś sprawdzic czy nie czeka na mnie ban?Gdy klikam na stronie xbox.com wyskakuje coś takiego

    In Warranty

    If you wish to dispute the warranty expiration date, please call Support: (800) 4MY-XBOX
    Device: Xbox 360 Elite System
    Serial Number: ................
    Warranty Type: Standard
    Warranty Expiration: 2/10/2011 12:00:00 AM

    lecz gdy wchodzę w request a repair

    Error

    This service is temporarily unavailable. Please try back again later.

    Słyszałem że to nie oznacza bana ale jest 70% na to że to własnie on.
    Prosze o odpowiedz
     
  2. Lotnik421 Xbox One

  3. gipadam86

    gipadam86 Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Listopad 11, 2009
    Posty:
    174
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    16
    Miasto:
    Bydgoszcz
    a na polskiej stronie pokazuje ci tak jak ponizej??

    Bieżący stan gwarancji
    # Urządzenie: Xbox360 Hardware
    # Numer seryjny: ************
    # Stan gwarancji: Na gwarancji
    # Typ gwarancji: Gwarancja standardowa
    # Rozpoczęcie gwarancji:
    # Wygaśnięcie gwarancji: **/**/**** 3:00:00 AM

    Gwarancja standardowa wygasła: Trzyletnia gwarancja obejmuje przypadki, w których trzy lampki świecą na czerwono.

    gwarancja standardowa jest na 12 miesiecy +24 miesiace na pojawienie sie trzech lampek świecących na czerwono. jesli cos nie tak napisalem to prosze o sprostowanie:)
     
  4. kamilwar5

    kamilwar5 Banned

    Dołączył:
    Wrzesień 8, 2009
    Posty:
    40
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    0
    Miasto:
    z xbox live
    Ale nawet jak masz bana to ci to pokazuje to tylko pokazuje date od zarejestrowania konsoli,o 14 dzwonie do Mikro z zapytaniem o moja gware.Jak powiedzą że jest do (daty niżej) to mogę grac na livie do następnej fali chociaż zostanę na 99% oflagowany.

    Bieżący stan gwarancji
    # Urządzenie: Xbox360 Hardware
    # Numer seryjny: 707394583505
    # Stan gwarancji: Na gwarancji
    # Typ gwarancji: Gwarancja standardowa
    # Rozpoczęcie gwarancji:
    # Wygaśnięcie gwarancji: 2/10/2011 3:00:00 AM
    Gwarancja standardowa wygasła: Trzyletnia gwarancja obejmuje przypadki, w których trzy lampki świecą na czerwono.
     
  5. Jasiiu181818

    Jasiiu181818 Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Luty 25, 2010
    Posty:
    21
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1
  6. kamilwar5

    kamilwar5 Banned

    Dołączył:
    Wrzesień 8, 2009
    Posty:
    40
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    0
    Miasto:
    z xbox live
    niestety jest problem ;/

    Pomoc Techniczna jest tylko od Poniedziałku do Piątku w godz od 9 do 17 więc nici z tego ;/
     
  7. kamilwar5

    kamilwar5 Banned

    Dołączył:
    Wrzesień 8, 2009
    Posty:
    40
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    0
    Miasto:
    z xbox live
    Zadzwoniłem do pomocy technicznej no i dowiedziałem się że konsola została zbanowana ;/
    dobrze że się do internetu nie podłączyłem.
     
Wczytywanie...

Poleć forum