Pytanie...

Pirat Barnaba

Użytkownik
Użytkownik
Witam. Od jakiegos miesiąca jestem posiadaczem konsoli Xbox 360 Arcade FALCON. Wszystko działa bardzo dobrze. Jednak mam pewien problem. Myśle, że troche na tle psychicznym, bo jestem przewrażliwiony . .. Mianowicie chodzi o to, że po 40 min grania, konsola wydmuchuje ciepłe powietrze. Nie jest one letnie, jest ciepłe. Gdy dotknę konsolę z boku (stoi pionowo) jest natomiast letnia. Zaznacze, że było tak od pierwszego grania :) Moje pytanie brzmi - czy coś nie tak z chłodzeniem wewnątrz konsoli, czy po prostu tak jak mówie, jestem przewrażliwiony ? :p Konsola stoi w miejscu, w którym jest dobry przepływ powietrza.

Wiem, że temat troche noobowy. Jednak jestem zielony w tych sprawach i wole sie upewnić, czy wszystko ok :)
 

obcy33

Użytkownik
Użytkownik
połóż ją pionowo, będzie lepszy przepływ powietrza. i ciepłe powietrze niech Ciebie nie dziwi, gorzej jak będzie chlodne :p bo wtey nie będzie oddawała ciepła i dupa...
 

Pirat Barnaba

Użytkownik
Użytkownik
Wszystko byłoby ok, tylko naczytałem się w paru tematach, że niektórym po godzinie grania, praktycznie nic nie grzeje :) stąd ten kat .
 

tomasz222

Banned
Użytkownik
nie czytaj i nie dobieraj sobie...obcy dobrze napisal..konsola poziomo to lepsze rozwiazanie..... nie ma co sobie dobierac..masz konsole na gwarancji pewnie bo piszesz ze od miesiaca..jak sie cos stanie to wtedy bedziesz sie martwil..jak narazie to graj i kozystaj...ja na swoim xboxie mialem nieraz maratony ze chodzila przez tydzien srednio po 8 godzin na dobe i jakos nic sie nie dzieje..granie 40 min czy 10 h nie ma wplywu..jak ma sie zepsuc to i sie zepsuje w nocy podczas czuwania a rano wlaczysz i klops
 

obcy33

Użytkownik
Użytkownik
jak będziesz miał ją w poziomie już to możesz jeszcze pod stópki konsoli coś podłożyć aby był prześwit, będzie oddawała ciepło w powietrze a nie w stół czy szafke
 

Pirat Barnaba

Użytkownik
Użytkownik