1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

Pytanko świeżaka

Temat na forum 'Dla świeżaków' rozpoczęty przez adas1, Styczeń 6, 2011.

  1. adas1

    adas1 Świeżak Świeżak

    Dołączył:
    Styczeń 6, 2011
    Posty:
    7
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1
    Witam.
    Zanoszę się z zamiarem kupna xboxa i mam dylemat czy brać dysk 250 czy 4 gb.
    Czy chcąc kupować gry na xbl za punkty moge te gry ściągnąć na dysk zewnętrzny i grać czy tylko na dysk zamontowany w konsoli co za tym idzie wybór tylko 250 gb. Czy w ogóle można do konsoli podpiąć dysk zewnętrzny np.320gb 2,5 cala ?
     
  2. Lotnik421 Xbox One

  3. soldium

    soldium Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Styczeń 6, 2011
    Posty:
    44
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    6
    Miasto:
    wrocław
    raczej nie preferuję byś kupi 250 bo z tego co weim gry arcade pobierasz raz za punkty i potem ponoć trzeba 2 raz kupić
     
  4. adas1

    adas1 Świeżak Świeżak

    Dołączył:
    Styczeń 6, 2011
    Posty:
    7
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1
    ale mi nie chodzi o gry arcade tylko normalne gry
     
  5. cru5h

    cru5h Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Grudzień 21, 2010
    Posty:
    188
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    16
    Płeć:
    Mężczyzna
    Miasto:
    Sosnowiec
    Kupując Slima 4GB kolejnym zakupem zapewne będzie dysk... Kup 250GB, daje ci on możliwość zgrywania gier, dzięki czemu oszczędzasz napęd i skracasz czas wgrywania etapów w grach, możesz też ściągać gry i dema. Można np. ściągnąć "gry na żądanie" (Games On Demand) które działają bez dysków dvd (odpalane z dysku). Dyski podpinane jako zewnętrzne można podpiąć jednak nie są w pełni "zapisywalne" jak te w konsoli.
     
  6. adas1

    adas1 Świeżak Świeżak

    Dołączył:
    Styczeń 6, 2011
    Posty:
    7
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1
    tzn.że nie można na nich zapisywać gier z xbl nawet jak taki dysk konsola sama sformatuje?
     
  7. cru5h

    cru5h Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Grudzień 21, 2010
    Posty:
    188
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    16
    Płeć:
    Mężczyzna
    Miasto:
    Sosnowiec

    Każdy dysk konsola ci będzie widzieć max 16GB, nawet jak podepniesz większe.
     
  8. adas1

    adas1 Świeżak Świeżak

    Dołączył:
    Styczeń 6, 2011
    Posty:
    7
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1
    OK.dzięki za szybką odpowiedź,a i jeszcze jedno pytanko czy konsola xbox360 slim plus 2 gry alan wake i forza 3 za 1090.00 to dobra cena ?czy można gdzieś taniej wyrwać albo lepszą opcje ?
     
  9. soldium

    soldium Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Styczeń 6, 2011
    Posty:
    44
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    6
    Miasto:
    wrocław
    ja kupiłem za 8 stów i jeszcze dożucili mi do tego zestawu dirta 2 a kupiłem w mediamarkt w listopadzie
    edit:promocja bez vatu a koleś z media dał mi neiwem czemu ale grałem w dirta na live i bana niebyło .
     
  10. cru5h

    cru5h Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Grudzień 21, 2010
    Posty:
    188
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    16
    Płeć:
    Mężczyzna
    Miasto:
    Sosnowiec
    Ja kupiłem ten zestaw... był tańszy w Carefour za 899 od 6.12.2010 ale teraz mamy styczeń 2011 i vat 23% wiec nie sadze, że znajdziesz taniej, jak masz to bierz z gram lub za 999zł maja w Euro RTV AGD Slim 250GB bez gier.
     
  11. adas1

    adas1 Świeżak Świeżak

    Dołączył:
    Styczeń 6, 2011
    Posty:
    7
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1
    OK. Dzięki za zainteresowanie tematem.
     
Wczytywanie...

Poleć forum