1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

Pytanko [?]

Temat na forum 'Kosz' rozpoczęty przez Sanderus, Marzec 28, 2011.

  1. Sanderus

    Sanderus Świeżak Świeżak

    Dołączył:
    Sierpień 20, 2009
    Posty:
    0
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    0
    Miasto:
    Tworków
    Witam. Ostatnio sprzedałem przez Allegro Fable III na Xboxa. Dzisiaj dostałem wiadomość od kupującego, że płytka jest porysowana. Całą zawartość sprawdzałem przed wysyłką i nie było żadnych rys. Kupujący chce zwrotu kasy i on mi odeśle z powrotem tą grę. Powiedzcie mi co robić ? Ta gra straciła na wartości ok. 40 zł :(
     
  2. Lotnik421 Xbox One

  3. Dogg

    Dogg Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Czerwiec 11, 2010
    Posty:
    485
    Polubienia:
    22
    Punkty za osiągnięcia:
    18
    Miasto:
    Bydgoszcz
    Tak to jest jak się płytek nie zabezpiecza. Bo i po co miałby Ci rysować specjalnie płytę i chciał zwrotu kasy, skoro i tak nic na tym nie zyska? Zwróć kasę i tyle.
     
  4. TheDarkKnight

    TheDarkKnight Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Styczeń 16, 2010
    Posty:
    1839
    Polubienia:
    160
    Punkty za osiągnięcia:
    63
    Miasto:
    Wielkopolska
    Płytę wsadzaj zawsze w jakąś papierową kopertę, a ją natomiast do instrukcji. To powinno zapobiec problemom na przyszłość.
     
  5. Gonzo7

    Gonzo7 Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Grudzień 16, 2010
    Posty:
    48
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    6
    Miasto:
    Polska
    i WYSYŁAJ W KOPERTACH BĄBELKOWYCH !!!
     
  6. chudi94

    chudi94 Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Grudzień 5, 2010
    Posty:
    66
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    6
    Miasto:
    Mysłowice
    Ja jak sie jeszcze wymieniałem grami to robiłem tak:
    Do pudełka z płytą dawałem kilka warstw papieru toaletowego (aby zapełnić szczelinę między płytą a instrukcją/pudełkiem) i pudełko z grą do koperty z folią bombelkową.
     
  7. regeman85

    regeman85 Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Grudzień 11, 2008
    Posty:
    316
    Polubienia:
    1
    Punkty za osiągnięcia:
    16
    Ja sprzedałem kilka gier oryginalnych, nic nie zabezpieczałem i jakos nikt nie narzekał. Watpie zeby sie tak porysowała płyta, moze koles zobaczył pare rysek i mu nie odpowiada, albo włączył gre nie podoba mu sie i dlatego tak pisze- dziwne zeby ktos tak robił ale mnie juz ostatnio nic nie dziwi
     
  8. TheDarkKnight

    TheDarkKnight Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Styczeń 16, 2010
    Posty:
    1839
    Polubienia:
    160
    Punkty za osiągnięcia:
    63
    Miasto:
    Wielkopolska
    @Up to się zdarza raz na kilkanaście transakcji :p sam najpierw nie zabezpieczałem, dopiero w ósmej transakcji na Allegro koleś powiadomił że płyta latała w pudełku, ale nic się na szczęście nie stało.
     
  9. Sanderus

    Sanderus Świeżak Świeżak

    Dołączył:
    Sierpień 20, 2009
    Posty:
    0
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    0
    Miasto:
    Tworków
  10. TheDarkKnight

    TheDarkKnight Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Styczeń 16, 2010
    Posty:
    1839
    Polubienia:
    160
    Punkty za osiągnięcia:
    63
    Miasto:
    Wielkopolska
    Te rysy wydają mi się troche 'nienaturalne' według mnie... Ale to tylko moja opinia :) możliwe że płytka latała w pudełku luźno, a nasza Poczta nie zwraca uwagi czy w kopercie jest bomba, jajka, czy magnetofon.
     
  11. Mnih

    Mnih XBOX MANIAK XBOX MANIAK Użytkownik

    Dołączył:
    Luty 24, 2009
    Posty:
    2808
    Polubienia:
    205
    Punkty za osiągnięcia:
    63
    Miasto:
    Bydgoszcz
    ja zawsze pakuję płytę 3 koperty, pomiędzy którymi jest papier toaletowy, wszsytko wsadzam w instrukcję i do pudełka, luzy wypycham papierem toaletowym - UWAGA - koniecznie LAMBI, gdyż one są najmniękciejsze i mam pewnośc, że nic się nie porysuje. Pudełko z tak zapakowaną płytą i instrucją wkładam do koperty bąblekowej, potem do jeszcze większej, jeszcze większej i jeszcze większej, aż będzie miała wymiary około 70cm x 35cm, po czym szukam odpowiedniego kartonu, luzy wypycham watą specjalnie sprowadzaną na ten cel z południowego Mozambiku. Karton wkładam w jescze większy karton, potem w jeszcze większy, potem w jeszcze większy, następnie wynajmuję samochód ciężarowy, pakuję wszystko do środka, wszsytko zabezpieczam linami. Dzwonię po ochronę, przyjeżdżają 2 beemkami i w takim konwoju osobiście doręczam przesyłkę kupującemu. Aha, zapomniałbym - wynajmuję też helikopter wraz z pilotem, aby asekurował wszystko z góry, kto wie, co się może zdarzyc.
     
  12. Blood.

    Blood. V.I.P V.I.P

    Dołączył:
    Październik 31, 2008
    Posty:
    318
    Polubienia:
    14
    Punkty za osiągnięcia:
    18
    Opisuj lepiej tematy, bo pytanka to maja wszystkie dzieci w przedszkolu.
     
Wczytywanie...

Poleć forum