1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

Quantum Break - dowiedz się więcej o ścieżce dźwiękowej do gry

Temat na forum 'Aktualności' rozpoczęty przez -=SETH=-, Luty 24, 2016.

  1. -=SETH=-

    -=SETH=- -= XBOX GOD =- Członek Załogi Administrator Super Moderator Xbox One V.I.P Pomocnik XBOX MANIAK Game Master Liga XboxForum.pl Achievement Hunter PSforum.pl

    Dołączył:
    Wrzesień 11, 2010
    Posty:
    28170
    Polubienia:
    3226
    Punkty za osiągnięcia:
    113
    Płeć:
    Mężczyzna
    Miasto:
    مصر
    [​IMG]

    W sieci zadebiutowało nowe wideo, w którym możemy zobaczyć jak Richard Lapington opowiada o muzyce w grze.
    Quantum Break pojawi się 5 kwietnia. Raczej nie spodziewalibyśmy się żadnych obsuw. Remedy Entertainment poinformowało kilka dni temu, że produkcja osiągnęła status gold. Oznacza to, że prace nad grą dobiegły końca i obecnie może rozpocząć się proces tłoczenia płyt.

    Twórcy coraz częściej informują nas o grze w krótszych czy dłuższych gameplayach. Jeśli jednak zastanawialiście się nieco nad muzyką w Quantum Break, poniżej znajdziecie krótkie wideo prezentujące, jak dokładnie powstawał podkład muzyczny w grze. Oczywiście, o sprawie opowie człowiek odpowiedzialny za oprawę dźwiękową, czyli Richard Lapington. Poniżej wspomniane wideo.
    Przypomnijmy, że Quantum Break pojawi się na Xboksie One. Gra pojawi się także na PC, ale na tej platformie będzie dostępne wyłącznie w Windows Store. Wersji na Steama nie przewidziano.



     
Wczytywanie...

Poleć forum