1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

Quantum Break zachwyci nową jakością destrukcji otoczenia

Temat na forum 'Aktualności' rozpoczęty przez -=SETH=-, Listopad 25, 2013.

  1. -=SETH=-

    -=SETH=- -= XBOX GOD =- Członek Załogi Administrator Super Moderator Xbox One V.I.P Pomocnik XBOX MANIAK Game Master Liga XboxForum.pl Achievement Hunter PSforum.pl

    Dołączył:
    Wrzesień 11, 2010
    Posty:
    28086
    Polubienia:
    3213
    Punkty za osiągnięcia:
    113
    Płeć:
    Mężczyzna
    Miasto:
    مصر
    [​IMG]



    Twórcy Quantum Break zamierzają pokazać nam prawdziwą next-genową jakość, jeżeli chodzi o zniszczalność otoczenia. Remedy nawiązało współpracę z firmą Pixelux Entertainment, której technologia będzie dbała o to, by kolejna produkcja Finów ustawicznie zrzucała szczęki na podłogę realistycznym ukazaniem rozpierduchy.

    Zaimplementowanie w grze systemu Digital Molecular Matter pozwala twórcom ukazać "opartą na deformacji fragmentaryzację", która symuluje właściwości fizyczne dosłownie każdego materiału. Pixelux Ent. tak tłumaczy działanie swojego rozwiązania:

    Twórcy chwalą się również tym, że Digital Molecular Matter zostało użyte już w ponad 20 filmach, reklamach i serialach.

    Entuzjazm Pixelux podziela także szef pionu technicznego Remedy, Mikko Uromo, który bez ogródek stwierdził, iż dzięki DMM w Quantum Break ujrzymy symulacje złożonych scenariuszy na skalę, o której dotychczas mogliśmy jedynie marzyć.​


     
  2. Lotnik421 Xbox One

  3. Jenerał

    Jenerał Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Listopad 12, 2013
    Posty:
    136
    Polubienia:
    14
    Punkty za osiągnięcia:
    18
    Zapowiada się super :)

    Wysłane z mojego Nexus 7 przy użyciu Tapatalka
     
  4. djploki

    djploki Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Styczeń 31, 2009
    Posty:
    2565
    Polubienia:
    250
    Punkty za osiągnięcia:
    83
    Miasto:
    Jelenia Góra
    Mam nadzieję,że będzie to kolejny świetny exclusiv dla Xboxa One od twórców Alana Wake'a.
     
  5. misiekmr

    misiekmr Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Styczeń 15, 2009
    Posty:
    188
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    16
    Brzmi ciekawie :D

    Wysłane z mojego GT-I9100 za pomocą Tapatalk 2
     
  6. pablinho

    pablinho Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Grudzień 17, 2007
    Posty:
    50
    Polubienia:
    9
    Punkty za osiągnięcia:
    8
    No i takich właśnie efektów spodziewam się po xo . Opad szczęki musi być.

    Wysyłane z mojego sgs3 za pomocą Tapatalk 2
     
  7. ESLORD

    ESLORD V.I.P V.I.P Pomocnik XBOX MANIAK Użytkownik

    Dołączył:
    Październik 21, 2011
    Posty:
    4295
    Polubienia:
    759
    Punkty za osiągnięcia:
    113
    Miasto:
    Londyn
    I to są dopiero pierwsze gry, dajmy czas programistą aż się wkręcą w nowy hardware.
     
    1 osoba to lubi.
  8. NikoBellic91

    NikoBellic91 Xbox One Xbox One Użytkownik

    Dołączył:
    Grudzień 22, 2009
    Posty:
    2891
    Polubienia:
    691
    Punkty za osiągnięcia:
    113
    Płeć:
    Mężczyzna
    Miasto:
    Tokyo
    No ja to cały czas powtarzałem, ale ~70% użyszkodników dalej swoje. Przecież zobaczcie jak ostatnie gry wyglądały na X360, który ma zaledwie 512 MB ram, z kartą graficzną o mocy zbliżonej do Radeon x1950, a taka Forza Horizon, czy Gears of War 3 nadal mnie wgniatają w fotel. Teraz jest taki sam poziom przeskoku graficznego jaki był z Xbox 1 na X360. Pamiętacie Project Gotham Racing 3? Graficznie wyglądał jak Gran Turismo 4 z dodanym blurem. A potem wyszedł PGR4, gdzie był naprawdę super efekt kropel po deszczu na szybie. To, że obecne konsole mają podobną architekturę do PC, to nie znaczy od razu, że jest ot tak łatwa do "ujarzmienia".
     
Wczytywanie...

Poleć forum