1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

Rainbow Six: Siege w 60 klatkach na sekundę na wszystkich platformach

Temat na forum 'Aktualności' rozpoczęty przez -=SETH=-, Październik 13, 2014.

  1. -=SETH=-

    -=SETH=- -= XBOX GOD =- Członek Załogi Administrator Super Moderator Xbox One V.I.P Pomocnik XBOX MANIAK Game Master Liga XboxForum.pl Achievement Hunter PSforum.pl

    Dołączył:
    Wrzesień 11, 2010
    Posty:
    28086
    Polubienia:
    3213
    Punkty za osiągnięcia:
    113
    Płeć:
    Mężczyzna
    Miasto:
    مصر
    [​IMG]

    Ubisoft oficjalnie ogłosił, że ich nowa taktyczna strzelanka Rainbow Six: Siege będzie działać na wszystkich platformach w 60 klatkach na sekundę. W tej chwili nie ujawniono jednak, przy jakiej rozdzielczości osiągnięty został taki framerate na konsolach PlayStation 4 i Xbox One. Sama gra ma zadebiutować na rynku w przyszłym roku.

    Ubisoft ostatnimi czasy zachowuje się co najmniej dziwnie. Niedawno informowaliśmy Was, że według przedstawicieli francuskiego giganta 60 kl./s tak naprawdę wcale nie jest lepsze niż 30 kl./s, a dzisiaj dowiadujemy się, że w Rainbow Six: Siege skorzystano z tej pierwszej, naszym zdaniem lepszej opcji. Najwidoczniej więc „filmowe doznania” (tym tłumaczono 30 kl./s w Assassin’s Creed: Unity) w tym przypadku nie są potrzebne.

    Trzeba jednak jasno zaznaczyć, że przedstawiciele Ubisoftu stwierdzili wcześniej, że 60 kl./s jest naprawdę dobre właśnie do gier FPS. Inna sprawa, że patrząc na skalę map dostępnych w produkcji osiągnięcie takiego framerate’u nie powinno być wielkim problemem nawet na konsolach, choć niewykluczone, że w tym przypadku dojdzie do cięć rozdzielczości (przypuszczalnie do 900p na Xbox One).

    Sama gra ma skupiać się na walce policji z terrorystami. Ubisoft stawia przede wszystkim na tryb multiplayer, w którym naszym zadaniem będzie m.in. odbicie zakładników przetrzymywanych przez innych graczy. Produkcja ma cechować się ogromną destrukcją otoczenia. Pierwsze wideo zaprezentowane na E3 2014 z wersji pecetowej (to swego rodzaju ewenement w przypadku multiplatformowych gier Ubisoftu) prezentowało szybką rozgrywkę na bardzo małej przestrzeni, gdzie ściany nie zawsze zapewniają dobrą ochronę.

    Tytuł ma zadebiutować na rynku w przyszłym roku na PC, PS4 i XONE. W tej chwili nie mamy żadnych informacji o konkretnej dacie premiery, czy dostępnej w naszym kraju wersji językowej.​


     
  2. Lotnik421 Xbox One

  3. fazarro

    fazarro Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Listopad 16, 2009
    Posty:
    182
    Polubienia:
    40
    Punkty za osiągnięcia:
    28
    przecież w 30kl/s gry wyglądają lepiej...
     
    1 osoba to lubi.
  4. Nemezis30

    Nemezis30 Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Październik 11, 2014
    Posty:
    258
    Polubienia:
    17
    Punkty za osiągnięcia:
    18
    To gra akcji to raczej musi mieć jak najwięcej klatek, i szykuję się dobra gra.
     
  5. maxoff

    maxoff Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Marzec 18, 2010
    Posty:
    1283
    Polubienia:
    182
    Punkty za osiągnięcia:
    63
    Widząc ostatnie poczynania Ubisoft to do przyszłego roku mogą jeszcze z 10 razy zmienić zdanie i może uda im się wymyśleć jakieś nowsze i "lepsze" według ich opinii standardy...
     
  6. Bis

    Bis Xbox One Xbox One Użytkownik

    Dołączył:
    Marzec 22, 2009
    Posty:
    372
    Polubienia:
    28
    Punkty za osiągnięcia:
    28
    Jak już będzie złożona odpowiednia ilość zamówień przedpremierowych, to zmienią zdanie.
     
    1 osoba to lubi.
  7. NikoBellic91

    NikoBellic91 Xbox One Xbox One Użytkownik

    Dołączył:
    Grudzień 22, 2009
    Posty:
    2891
    Polubienia:
    691
    Punkty za osiągnięcia:
    113
    Płeć:
    Mężczyzna
    Miasto:
    Tokyo
    Ten cały Ubisoft jest jakiś niezdecydowany. A to puszcza odpicowany gameplay z gry, która finalnie wygląda gorzej, potem mówią, że 30 FPS'ów jest lepsze niż 60 FPS'ów. I weź tu się z nimi dogadaj...
     
  8. l33t

    l33t Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Luty 23, 2008
    Posty:
    274
    Polubienia:
    75
    Punkty za osiągnięcia:
    28
    Otóż to - cały Ubisoft. Myślę, że śmiało możesz aplikować na stanowisko prezesa marketingu. No, chyba że Cię po prostu nie docenianam i juz w tej Francji siedzisz ;)

    /Wysłano z telefonu/
     
Wczytywanie...

Poleć forum