1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

Rainbow Six: Siege wyzywa graczy na pojedynek swoją mechaniką. Zobacz jak zaprojektowano destrukcję

Temat na forum 'Aktualności' rozpoczęty przez -=SETH=-, Grudzień 11, 2015.

  1. -=SETH=-

    -=SETH=- -= XBOX GOD =- Członek Załogi Administrator Super Moderator Xbox One V.I.P Pomocnik XBOX MANIAK Game Master Liga XboxForum.pl Achievement Hunter PSforum.pl

    Dołączył:
    Wrzesień 11, 2010
    Posty:
    28086
    Polubienia:
    3213
    Punkty za osiągnięcia:
    113
    Płeć:
    Mężczyzna
    Miasto:
    مصر
    [​IMG]

    Rainbow Six: Siege nie jest typową grą FPS, o czym cały czas przekonują się gracze, którzy nie mogą polegać już tylko na swoich odruchach. Całe środowisko może ulec destrukcji, co powoduje, że nawet najznakomitszy refleks nie ochroni nad przed eksplozją ściany.

    Twórcy na poniższym wideo dzielą się swoimi spostrzeżeniami na temat systemu destrukcji w Rainbow Six: Siege. Stworzenie tak skomplikowanej mechaniki z zachowaniem 60 klatek na sekundę z początku wydawało się deweloperom niemożliwe. Tym bardziej że poszczególne elementy gry reagują na siebie. Przez dziury w ścianie musi wpaść światto, a same elementy otoczenia ulegają destrukcji zależnie od chociażby kąta uderzenia kolbą.



     
  2. Lotnik421 Xbox One

  3. gregoryfx

    gregoryfx Xbox One Xbox One Użytkownik

    Dołączył:
    Luty 14, 2009
    Posty:
    257
    Polubienia:
    16
    Punkty za osiągnięcia:
    18
    Płeć:
    Mężczyzna
    Miasto:
    Brzegi / Kielce
    Nie róbmy z tego takiej sensacji! W Bad Company (2008), gdzie królowały konsole poprzedniej generacji, wywalało się się ściany, drzwi m.in granatnikiem. W tedy to robiło ogromne wrażenie. Natomiast w Rainbow Six, robienie dziur, czy wysadzanie drzwi to żadna nowość. Grafika bardzo przeciętna (bo konsole nie dają rady na więcej). Natomiast Ubisoft jakoś się nie chwali że wiele elementów, lampy i inne przedmioty są niezniszczalne. Jak 10 lat temu. To już w Max Payne 2 można było więcej elementów ruszyć, czy zepsuć. Tutaj stała tekstura... Ale co się dziwić jak się Sony i Microsoft umówili na tak słabą generacje :( To już pad Elite kosztuje połowę wartości kompletnej konsoli Xbox One - sorry że odbiegłem od tematu.
     
  4. warone

    warone Banned Użytkownik

    Dołączył:
    Marzec 30, 2010
    Posty:
    1399
    Polubienia:
    324
    Punkty za osiągnięcia:
    83
    Miasto:
    Belgia
    Hehe rozbawiłeś mnie porównaniem destrukcji z Bad Company do tej z Tom Clancy ale nie będę komentował , nie warto.
     
  5. gregoryfx

    gregoryfx Xbox One Xbox One Użytkownik

    Dołączył:
    Luty 14, 2009
    Posty:
    257
    Polubienia:
    16
    Punkty za osiągnięcia:
    18
    Płeć:
    Mężczyzna
    Miasto:
    Brzegi / Kielce
    No tak, to tylko 7 lat różnicy...
     
Wczytywanie...

Poleć forum