1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

Reklamy GTA IV dyskryminowane

Temat na forum 'Gry' rozpoczęty przez Erno, Maj 6, 2008.

Status Tematu:
Zamknięty.
  1. Erno

    Erno V.I.P V.I.P Użytkownik

    Dołączył:
    Grudzień 22, 2007
    Posty:
    602
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    16
    Miasto:
    Kielce
    Kontrowersje wokół Grand Theft Auto IV nie cichną. W Chicago przedsiębiorstwo transportowe zdecydowało się na usunięcie reklam GTA IV z budynków i autobusów. Take-Two jest oburzone tym faktem.

    Wydawca GTA IV twierdzi, że Chicago Transit Authority wraz z pracującą dla niego agencją reklamową dopuścił się złamania zasad obowiązujących w biznesie i nie tylko. Nie dość, że CTA zerwała wcześniej podpisany kontrakt (sześciotygodniowa kampania składająca się z 385 reklam), to jeszcze jej działanie jest jawnym złamaniem prawa do wolności wypowiedzi gwarantowanego przez amerykańską konstytucję. – Sprawę próbowaliśmy rozwiązać polubownie, jednak spotkaliśmy się z całkowitym brakiem chęci podjęcia rozmów z nami – oświadczył rzecznik prasowy Take-Two. W tej sytuacji wydawca GTA postanowił wejść na drogę sądową i wystąpić o odszkodowanie w postaci ponownego uruchomienia przez CTA kampanii reklamowej oraz 300 tysięcy dolarów zadośćuczynienia. Sprawa wydaje się tym bardziej kuriozalna, że chicagowskie przedsiębiorstwo reklamuje inne produkty, w tym również te zawierające treści przeznaczone tylko i wyłącznie dla dorosłego widza…

    O co więc chodzi? Jak tłumaczą osoby związane z CTA, ich decyzja nie ma nic wspólnego z zawartością czy charakterem kampanii reklamowej dotyczącej GTA IV. Przedsiębiorstwo komunikacyjne wycofało reklamy nowego produktu Rockstara ze względu na skargi dotyczące… kampanii promującej GTA: San Andreas w 2004!!! Jako, że działania promujące GTA IV zostały przerwane, przedstawiciele CTA twierdzą, iż Take-Two powinno zapłacić tylko za okres, w którym przewoźnik je prowadził.

    Cała sprawa wygląda dosyć dziwnie, bo jaki ma sens podpisywanie kontraktu, którego i tak się później nie dotrzyma, zwłaszcza, że podstawą jego zerwania jest coś o czym już dawno się wiedziało (skargi)? Jedno jest pewne, szum medialny dotyczący zerwania kampanii reklamowej zapewne przysłuży się dodatkowo wzrostowi sprzedaży tego tytułu, a przynajmniej jego popularności. Może cała ta sprawa to niekonwencjonalna forma marketingu?

    [​IMG]

     
  2. Lotnik421 Xbox One

  3. monias

    monias Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Marzec 3, 2008
    Posty:
    287
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    16
    Odp: Reklamy GTA IV dyskryminowane

    Takie afery to dodatkowa reklama, wystarczy spojrzeć, a to odszkodowanie 300tys. to nic w porównaniu do 200mln $ zarobku:) To wielka ŚĆ by zareklamować
     
  4. kuva

    kuva Banned

    Dołączył:
    Wrzesień 21, 2007
    Posty:
    163
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    0
    Odp: Reklamy GTA IV dyskryminowane

    Było pewne że prędzej czy później zacznie się fala na ten temat z każdą częścią tak było i tak zawsze rockstar wygrywał z nimi bo tak napawdę nie mieli postaw do cenzury tej gry jeśli chodzi o np. reklamy
     
  5. SnoopX360

    SnoopX360 Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Marzec 23, 2008
    Posty:
    100
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    16
    Miasto:
    Bydgoszcz
    Odp: Reklamy GTA IV dyskryminowane

    Według informacji podanych przez agencję informacyjną Reuters wydawca gier Take-Two stracił cierpliwość i pozwał do sądu Chicagowski Zarząd Dróg Publicznych i żąda odszkodowania w wysokości 300 tysięcy dolarów. Powodem wściekłości TT było naruszenie kontraktu reklamowego i bezprawne zakończenie kampanii reklamowej i zakaz afiszowania czwartej odsłony Grand Theft Auto na billboardach umieszczonych na autobusach i przystankach. Zarząd Dróg Publicznych Chicago wycofał kampanię po tym jak telewizja FOX News zaatakowała oficjeli miasta pytając obłudnie dlaczego zezwoliła na reklamy GTA IV po niedawnej fali przemocy, która przetoczyła się przez Chicago (Reuters nie podał szczegółów dotyczących tej kwestii). Czy oczekiwanie na premierę gry wywołało agresję? Zrozumienie pokrętnej logiki Fox News jest awykonalne.

    Prawnicy Take Two zwracają uwagę, że kampanie innych reklamodawców nawet te zawierące treści „tylko dla dorosłych” nie zostały wycofane. Jak widać telewizja Fox nadal mąci w branży elektronicznej rozrywki.


    valhalla.pl
     
Wczytywanie...
Status Tematu:
Zamknięty.

Poleć forum