1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

Renderowanie w czasie rzeczywistym

Temat na forum 'Dla świeżaków' rozpoczęty przez TheChampion, Styczeń 12, 2014.

  1. TheChampion

    TheChampion Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Październik 5, 2012
    Posty:
    82
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    6
    Witam gdzieś czytałem że niektóre gry są renderowanie w czasie rzeczywistym w taki sposób że na 720p będziemy mieli stabilniejszy FPS niż na 1080p , ale nie wiem czy to jest prawda więc tutaj pytam i bodajże przykładem takiej gry jest GTA V.
     
  2. Lotnik421 Xbox One

  3. f1older

    f1older Xbox One Xbox One Użytkownik

    Dołączył:
    Grudzień 16, 2010
    Posty:
    696
    Polubienia:
    183
    Punkty za osiągnięcia:
    43
    Miasto:
    Evergreen Terrace 742
    pokaż mi grę, która nie jest "renderowana z czasie rzeczywistym". lololo O czym ty wgl piszesz, wiesz chociaż? coś gdzieś usłyszałeś, ale nie bardzo wiesz, jak wyartykułować myśl.
     
  4. TheChampion

    TheChampion Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Październik 5, 2012
    Posty:
    82
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    6
    źle mnie zrozumiałeś , chodzi mi oto że ustawimy rozdzielczość 1080p to faktycznie gra będzie w takiej wyglądała a ustawimy 720p to będzie w takiej wyglądała ale będzie miała stabilniejszy FPS kosztem rozdzielczości.

    Edit:
    poprawiłem art. myślę że teraz będzie łatwiej zrozumieć oco chodzi.
     
  5. smyk99

    smyk99 Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Październik 27, 2013
    Posty:
    77
    Polubienia:
    9
    Punkty za osiągnięcia:
    8
    Miasto:
    Szczecin, Poland, Poland
    No Ameryki to ty nie odkryłeś :p

    Wysłane z Xperi J przy użyciu Tapatalka
     
  6. TheChampion

    TheChampion Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Październik 5, 2012
    Posty:
    82
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    6
    Swoją wypowiedzią nie wniosłeś nic do tematu :) , ale czy tak jest we wszystkich grach czy tylko w niektórych ?
     
  7. f1older

    f1older Xbox One Xbox One Użytkownik

    Dołączył:
    Grudzień 16, 2010
    Posty:
    696
    Polubienia:
    183
    Punkty za osiągnięcia:
    43
    Miasto:
    Evergreen Terrace 742
    no teraz, jak poprawiłeś swój post, to niby wiem już o co tobie chodzi, ale jakby wciąż nie wiem. :D chodzi ci o to, czy niektóre gry sztucznie podwyższają rozdziałkę? generalnie, przy możliwościach(a właściwie ich braku)xboxa, to logicznym jest, że im większa rozdziałka, tym większe obciążenie. fps wtedy dramatycznie może(ale nie musi) spadać. naprawdę, ale mówisz o rzeczach jakby zupełnie oczywistych. o czym tu dywagować wgl?... bez urazy. :D
     
  8. TheChampion

    TheChampion Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Październik 5, 2012
    Posty:
    82
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    6
    po prostu warto zmieniać rozdzielczość na 720p ? czy nie , ogólnie testowałem to na ACIII w 1080p w mieście gra ma mniej klatek bo to widać a w 720 wydaje mi się że jest płynniej ale może mi się tylko wydawać.No w każdym razie temat chyba do zamknięcia :D
     
  9. smyk99

    smyk99 Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Październik 27, 2013
    Posty:
    77
    Polubienia:
    9
    Punkty za osiągnięcia:
    8
    Miasto:
    Szczecin, Poland, Poland
    Wybór należy do ciebie ;)

    Wysłane z Xperi J przy użyciu Tapatalka
     
Wczytywanie...

Poleć forum