1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

Rgh 2.0 jasper i co dalej ?

Temat na forum 'Dla świeżaków' rozpoczęty przez hiperkan, Listopad 4, 2013.

1. hiperkan

hiperkan Świeżak Świeżak

Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1
    Leci do mnie jasper z rgh 2, wiem ze można znaleźć odpowiedzi na niektóre z moich pytań, ale chciałbym wszystkiego w miarę jasno się dowiedzie, ponieważ jestem laikiem w temacie(przeczytałem kilka poradników i mam nijaka wiedzę) xbox'ów a jeśli chodzi o przeróbki konsol to miałem do czynienia tylko z PSP i DS'em.

Pytanka:

1. Do dyspozycji mam jak na razie dwa pendrive'y 16gb bo nie kupiłem jeszcze HDD. Czy wystarczą one do wgrania dasha, fsd i czego tam trzeba oraz do odpalenia gry (np. gta v) ?

2. Jakie pliki wgrać (i gdzie je wrzucić) aby uzyskać dostęp do najnowszego dasha i FSD, aktualki do kinecta i avatarów ?
    2 A. Wyczytałem coś o przygotowywaniu pendrive'a pod xboxa i tutaj pytanka
    -wystarczy format na FAT32 ?
    2 B. Pojawiła się gdzieś wzmianka o formatowaniu pen'a pod xboxem:
    - w jakich sytuacjach jest to konieczne ?
    -rozumiem że robię to z poziomu oryginalnego bądź fs dasha ?

3. Sposób wgrywania gier jest jasno opisany ale:
    - czy mogę grać tylko przy pomocy 2 pendrive'ów (np. w gta v) ?
    3 B. Była gdzieś także informacja typu "lepiej mieć wpięty dysk i przenosić gry za pomocą pena":