1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

RGH a dysk i GTA

Temat na forum 'Dla świeżaków' rozpoczęty przez Bluebot, Grudzień 7, 2013.

1. Bluebot

Bluebot Świeżak Świeżak

Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1
    Cześć. Mam przeróbkę RGH i jestem amatorem co jest ważne dla tej sprawy. Podłączyłem do konsoli dysk zewnętrzny 500gb i sformatowałem w ustawieniach konsoli, aby był widzialny. Potem chciałem wgrać GTA V. I sprawa wygląda tak. Na tym moim dysku mam Content/16zer/545408A7/00000002 i w środku te 4 pliki, o których jest mowa w poradach. Oprócz tego, w 545408A7 mam folder 7AA7931FF6863459F017.data w który mam 50 plików .dat(Takie coś otrzymałem po przerobieniu ISO na God). Oprócz tego luźno w dysk wrzuciłem folder z rozpakowanym iso płyty pierwszej. Ok. Teraz odpalam konsolę. Wchodze w katalog Gry; i nic nie ma. Nie pokazuje mi tej gry... Wczesniej próbowałem wrzucić god 2 płyt, ale wyskoczyła mi informacja że potrzebne jest zalogowanie się(przy włączeniu płyty 2. Przy włączeniu pierwszej pisało, że płyta nie może być odczytana). Gdzie leży wina? Źle wgrałem GTA? Czegoś nie zrobiłem? Czy może nie tak sformatowałem dysk? Z góry dzięki za wszystkie odpowiedzi :)

2. Lotnik421 Xbox One

3. mariusz1190

mariusz1190 Użytkownik Użytkownik

Polubienia:
    106
    Punkty za osiągnięcia:
    43
    Miasto:
    w-wa