1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

RGH Falcon/Opus Dashimage - problem - bootowanie

Temat na forum 'Dla świeżaków' rozpoczęty przez stag92, Czerwiec 29, 2012.

  1. stag92

    stag92 Świeżak Świeżak

    Dołączył:
    Czerwiec 10, 2008
    Posty:
    6
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1
    Jako że jest to mój pierwszy post na tym forum, witam wszystkich!
    Edit1: Przesadziłem z tym "pierwszym postem", ale dawnoooooo mnie tu nie było=)

    Mój problem wygląda następująco: Po uruchomieniu xell'a reloaded uzyskałem CPU Key. Udało mi się zrobić "glitch image" ale po wgraniu go w nand konsoli nic się nie dzieje. Po naciśnięciu power czy też eject, nic się nie dzieje. Operacje powtarzałem kilku-krotnie, najczęściej z tym efektem. Miałem jeszcze przypadek że konsola uruchamiała się, ale wyglądało to jakby CR (rev B) nie umiał wycelować z timingiem i konsola restartowała się w nieskończoność. To tak w skrócie, dla chcących mi pomóc zamieszczam więcej info:


    To moja pierwsza przeróbka jeśli chodzi o RGH. Kupiłem Coolrunnera (rev B) na allegro i wziąłem się do pracy.
    Nand konsoli odczytałem za pomocą "homemade" kabla lpt, tryb SPP, jak w dokumentacji (NandPro 3.0). Zrobiłem to 4-krotnie, brak jakichkolwiek różnic w dumpach, sprawdzałem przez TotalCmd.
    Używając 360 Multibuilder'a (v 0.95) wygenerowałem image_00000000.ecc i dograłem do NAND'a.
    Wykorzystując znów "homemade" kabel lpt dla interfejsu JTAG zaprogramowałem CoolRunnera pliczkiem opus.jed.
    Lutowanie tego do płyty było nie ukrywam udręką (zwłaszcza transformatorówką), ostatni punkt lutowniczy dla STBY_CLK (sekcja B) niestety mi się odkleił. Udało mi się w każdym razie to opanować, połączyłem opornik bezpośrednio ze ścieżką kynarem, do którego dolutowałem STBY_CLK z CR.
    Ku mojemu zdziwieniu (spodziewałem się rod'a albo coś w tym rodzaju, ewentualnie zgona totalnego ) xell odpalił się bez problemu.
    Klucz skopiowałem wchodząc na niego przez http, także raczej odpada pomyłka w przepisywaniu czy coś w ten deseń.
    Zachowałem sobie także flashdmp.bin z wgranym już image....ecc.
    CPU KEY'a zapisałem w cpukey.txt, wrzuciłem gdzie trzeba, zrobiłem glitch image znów przy użyciu multibuilder'a, po wgraniu updflash.bin (lpt: -w16 updflash.bin) efekt jaki opisałem na początku postu.


    Do tej pory próbowałem:
    - zauważyłem że chyba w folderze "data" z multibuildera jest folder 15***, co zasugerowało mi wersję dash'a.
    Postanowiłem skorzystać z XeBuild'a GUI 2.061, gdzie znów wygenerowałem nand'a zaznaczając tym razem dash'a 13604 - taki jaki był dotychczas w konsoli. XeBuild pobrał sobie co tam potrzebował i wypluł mi fajnego bin'a. Operacja ta też nie pomogła, konsola nie uruchamia się wcale.
    - przeprogramowywałem CR używająć falcon.jed, efekt już nie pamiętam, w każdym razie nie działało;) albo nieskończony loop albo zgon totalny;)
    - przełączałem z phat na slim, efekt już nie pamiętam, w każdym razie nie działało;) albo nieskończony loop albo zgon totalny;)
    - żeby upewnić się, że ta "prowizoryczna" ścieżka od STBY_CLK jest ok wgrałem też oryginalny dump, CR zadziałał i konsola odpaliła się normalnie już w drugim cyklu.

    Nie wiem co jest z tym nie tak, wujek google nie był chętny do współpracy i niezbyt mi pomógł.
    Liczę na jakieś sugestie, Pozdrawiam wszystkich xboxo-maniaków!

    Z góry dzięki!
     
  2. Lotnik421 Xbox One

  3. stag92

    stag92 Świeżak Świeżak

    Dołączył:
    Czerwiec 10, 2008
    Posty:
    6
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1
  4. boby2pc

    boby2pc Pomocnik Pomocnik Użytkownik

    Dołączył:
    Luty 18, 2009
    Posty:
    1469
    Polubienia:
    120
    Punkty za osiągnięcia:
    63
    Miasto:
    Warszawa
    przede wszystkim usuń dane identyfikujące konsole, bo tego zwykle sie nie podaje

    Ściągnij xebuild 2.071b i wygeneruj freeboota 15574 v1, wgraj go spod xella.

    btw. lutowanie transformatorówką to masakra i miałeś dużo szczęścia że nie uwaliłeś konsoli. Jeżeli zielona dioda pali sie dłużej niż sekunde to znaczy że punkty sie jakoś trzymają
     
  5. akir

    akir Xbox One Xbox One V.I.P Pomocnik Użytkownik PSforum.pl

    Dołączył:
    Grudzień 23, 2008
    Posty:
    12089
    Polubienia:
    1068
    Punkty za osiągnięcia:
    113
    Miasto:
    Bielsko-Biała
    Dokkadnie wgrywaj z xella bin nazwa updflash.bin , jak nieruszy zlacz zworke na chipie cap zaprogramuj chip opusem

    Wysłane z mojego LG-P500 za pomocą Tapatalk
     

Poleć forum