1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

RGH i DLC a dysk USB

Temat na forum 'Kosz' rozpoczęty przez wasik, Kwiecień 7, 2013.

  1. wasik

    wasik Użytkownik Użytkownik Świeżak

    Dołączył:
    Sierpień 5, 2008
    Posty:
    9
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1
    Witam!
    Mam podłączone 2 dyski do X360 z RGH.
    a) oryginalny x360 w obudowie 20 gb
    b) na USB, sformatowany z poziomu X360, więc zajęte jest tam ileś GB a na reszte wrzuciłem sobie gry/xbla

    Teraz moje dwa problemy:
    1. czy moge usunąć pliki stworzone przez X360 na formatowanym dysku? On jest na fat32 zdaje sie, wiec X360 bedzie go widzial i tak, a byloby wiecej o 20-30 gb
    2. chcialem sobie wrzucic DLC, testuje na Gears of War 3 - General Raam i niestety nie widzi go gra. Pare faktow:
    - DLC jest odbolkowany
    - wrzucony jest najnowszy TU (na HDD1 czyli główny dysk X360)
    - gra skończona, save tworzony na HDD1 (główny dysk)
    - DLC wrzucony w sciezke USB0/Content/000..000/GAMEID/00000002/pliczek (GAMEID gry i DLC takie samo, ale chyba nie moze byc inaczej)
    - gra RF, dubbing ENG, napisy PL (SRT)
    - DLC - RF, pewnei ENG (jakieś niescenowe wydanie)

    I teraz kwestia, czy w grze nie widac DLC bo jest wrzucony na USB0, a powinien być na HDD1 (to zaraz moge sprawdzić akurat)? Jeśli tak to jest jakiś patent by wszystko było na USB0 (zewnętrznym)? Bo w sumie niektóre gry (np. Forza) ma sporo dodatków, które swoje ważą, a 20 gb oryginalny dysk, a właściwie z 15-16gb dostępne to troche mało. A może coś zle jednak robie?
    Oczywiście w grze moge wybrac inne miejsce zapisu (w chmurze albo USB0cośtamcośtam - bo dysk jest sformatowany pod X360, ale to nie tam wrzucam chce wrzucać gry i DLC miedzy innymi), ale nie ma samego USB0.
    Jakieś pomysly?
     
  2. Lotnik421 Xbox One

  3. mariusz1190

    mariusz1190 Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Listopad 11, 2012
    Posty:
    437
    Polubienia:
    106
    Punkty za osiągnięcia:
    43
    Miasto:
    w-wa
    dodatki dlc odpalisz tylko z dysku wewnętrznego konsoli , raczej nie ma możliwości z usb, tak z dysku usb możesz usunąć pliki zrobione przez konsolę ,
     
    1 osoba to lubi.
  4. petroz

    petroz Xbox One Xbox One Użytkownik

    Dołączył:
    Luty 1, 2010
    Posty:
    1041
    Polubienia:
    306
    Punkty za osiągnięcia:
    83
    Płeć:
    Mężczyzna
    Miasto:
    Żarnobyl
    nieprawda.... DLC dopalisz TYLKO z dysku skonfigurowanego jako urządzenie przenośne. Tak więc jeżeli masz hdd podłączony do usb i skonfigurowany jako urządzenie magazynyjące (te ileśtam GB to max 32GB), to za pomocą np. programu horizont (z poziomu PC - dysk podłączasz do PC i uruchamiasz horizont) wrzucasz tam ten DLC i konsola go "zobaczy". :)
     
  5. wasik

    wasik Użytkownik Użytkownik Świeżak

    Dołączył:
    Sierpień 5, 2008
    Posty:
    9
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1
    Właśnie spodziewałem się, że tak może być. Sprawdziłem teraz i w MENADZEŻE PLIKÓW mam tak:
    a) Game:
    b) Hdd1
    c) Usb0
    d) USBMU0
    e) USBMUCache0

    HDD1 to dysk X360, USB0 to dysk zewnętrzny. Na USB0 poza "moimi" plikami/katalogami jest jeszcze katalog Xbox360 z plikami Data0000-Data0033. To jest ta część wydzielona z dysku przez X360 dla siebie?

    A co to jest A, D i E?

    No ale to ma taki sam wydźwięk, chodzi o to, że nie można DLC odpalić zupełnie z zewnętrznego dysku, który poza FAT32 nie ma nic wspólnego z X360. Może kolega mariusz1190 inaczej to określił, ale tak to skumałem też. Czyli trzeba się ogarniczać jednym słowem :p
    A to może inaczej: czy mając save/TU na HDD1 i wydzielony obszar dla DLC z USB (te 32 gb), będzie widział DLC normalnie? Gdzie by to się wrzucało na USB0? Jaka ścieżka?

    Alert -=SETH=- //Nie pisz post pod postem. Używaj opcji edytuj.

     
  6. djploki

    djploki Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Styczeń 31, 2009
    Posty:
    2565
    Polubienia:
    250
    Punkty za osiągnięcia:
    83
    Miasto:
    Jelenia Góra
    Tylko niektóre dlc odpalisz z dysku zewnętrznego także aby mieć pewność lepiej wszystkie dlc wrzucać na dysk wewnętrzny. Masz dysk 20 gb takze powinno być conajmniej z 10 gb wolnego. Na kilka dlc wystarczy.
     
  7. petroz

    petroz Xbox One Xbox One Użytkownik

    Dołączył:
    Luty 1, 2010
    Posty:
    1041
    Polubienia:
    306
    Punkty za osiągnięcia:
    83
    Płeć:
    Mężczyzna
    Miasto:
    Żarnobyl
    Po raz kolejny nieprawda... jest możłiwość na ominięcie ograniczenia limitu 32GB i wtedy każde urządzenie podpięte do USB o rozmiarze do 2TB można skonfigurować jako urządzenie magazynujące. Ja w taki sposób mam skonfigurowany dysk przenośny 2TB, na którym 1TB jest jako urządzenie magazynyjące do przetrzymywania wszelkiej maści zawartości dla xbox, zaś drugi TB jest na użytkek PC.

    USBMU0\Content\0000000000000000\titleid\...

    bądź wrzucając z poziomu PC przez horizont bądź fatXplorer

    jeszcze się nie spotkałem z DLC które nie dałoby się odpalić z poprawnie skonfigurowanego urządzenia USB...
     
  8. PeCetoLog

    PeCetoLog Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Styczeń 30, 2011
    Posty:
    327
    Polubienia:
    55
    Punkty za osiągnięcia:
    28
    Prawidłowe umiejscowienie DLC
    hdd1:\content\0000000000000000\Title-ID\00000002\pliki DLC
    usbMu0:\content\0000000000000000\Title-ID\00000002\pliki DLC
    TU krótkie (nazwa typu tu00000001_00000000) hdd1: (usbMu0: )\content\0000000000000000\Title-ID\000B0000\plik TU
    TU długie (nazwa typu TU_1AL620G_000000K000000.00000000000G5) hdd1:\cache\ (USBMuCache0:\cache\ - nie jestem pewien)
    lub w katalogu cache FSD (FSD\Data\TitleUpdate\)

    Game: - NIE RUSZAĆ!!!, device game jest tworzone przez dashlaunch ze ścieżki podanej w "launch.ini" w pozycji default - czyli katalog FSD (zależy od użytkownika, nie każdy używa FSD)
    Działa toto coś na zasadzie polecenia mount w DOS
    Hdd1 - internal konsoli
    Usb0 - partycja FAT32 na usb
    katalog XBOX360 - powierzchnia dysku FAT32 zarezerwowana na system plików XBOXa (np opcja dostosuj z konsoli - max 32GB/napęd), pecet i XexMenu widzą katalog XBOX360, konsola USBMU0 i USBMUCache0,
    kopiowanie plików przez FSD File Manager/ftp lub na PC przez programy widzące FATX
    DLC na zewnętrznym - wg doświadczeń użytkowników - nie wszystkie gry używają usb do przechowywania DLC, zależy od tytułu, wymagany więc internal
    (prawdopodobnie Battlefield 3,MoH Warfighter, nie wiem jak Forza itp, zawsze możesz przetestować).
     
    1 osoba to lubi.
  9. wasik

    wasik Użytkownik Użytkownik Świeżak

    Dołączył:
    Sierpień 5, 2008
    Posty:
    9
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1
    Dzięki PeCetoLog! Myśle, że wszystko istotne zostało powiedziane. Sprawdzałem na wewnętrznym i ładnie widać DLC w grze. Jeszcze tylko się zastanawiam, czy DLC nie powinno być tam gdzie save (HDD1 lub USB0) bo odniosłem wrażenie, że wybierając w GoW3 miejsce zapisu, tylko stamtąd pobiera dane do wczytania (save, TU, DLC). Sprawdze w wolnej chwili czy efekt będzie taki sam jak wrzuce DLC na USB0 do USBMU0, a save i TU zostanie na wewnętrznym.
     
  10. amisz86

    amisz86 Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Czerwiec 18, 2010
    Posty:
    331
    Polubienia:
    66
    Punkty za osiągnięcia:
    28
    Płeć:
    Mężczyzna
    A w jaki sposób można ominąć to ograniczenie do 32gb na dysku zewnetrznym?
     
Wczytywanie...

Poleć forum