1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

[RGH] Jak przełączyć dash Freestyle 3 na oryginalny ?

Temat na forum 'Dla świeżaków' rozpoczęty przez jak781, Styczeń 24, 2013.

Status Tematu:
Zamknięty.
  1. jak781

jak781 Użytkownik Użytkownik

Polubienia:
    5
    Punkty za osiągnięcia:
    8
    Miasto:
    CK
    Witam. Jestem zielony w tych tematach. Posiadam przeróbkę RGH i chciałbym się dowiedzieć jak przejść z dasha Freestyle 3, który uruchamia sie automatycznie z włączeniem konsoli na oryginalnego dasha. Po co mi to ? Chciałbym skonfigurować dysk zewnętrzny do pracy z Xboxem.
    Dysk ma pojemność 250GB i jest obecnie w formacie Fat32. Co dalej ? Przekopałem kilka tematów i wiem jedynie, że muszę ustawić coś z pamięcią masową w ustawieniach konsoli....

Bardzo proszę o pomoc.

Pozdrawiam.

2. Lotnik421 Xbox One

3. PeCetoLog

PeCetoLog Użytkownik Użytkownik

Polubienia:
    55
    Punkty za osiągnięcia:
    28
    Nic nie musisz robić. Sformatu dysk na FAT32 i jest gotowy do pracy z Xem jtag/RGH
    Podaj konfig konsoli i z czego uruchamiasz FSD 3 (pewnie usb???). Jeśli nie masz dysku wewnętrznego to można założyć na tej 250GB katalogi systemowe dla DLC i TU, ale na początek Ci to niepotrzebne.
    Pozatym dysk możesz dostosować w systemie konsoli w każdej chwili opcją dostosuj dysk (nie skonfiguruj bo to po naszemu format)