1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

RGH - Jak wrzucać pliki przez ftp ?

Temat na forum 'Kosz' rozpoczęty przez kacperqqq, Sierpień 23, 2012.

1. kacperqqq

kacperqqq Użytkownik Użytkownik Świeżak

Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1
    Witam forumowiczów mam takie male i skromne pytanie bo jestem w tym zupełnie zielony a mianowicie mam xbox slim z rgh dotychczas wrzucałem pliki przez dysk twardy ale niestety do końca wakacji nie mam do niego dostępu a wiem że jest możliwość wrzucania plików poprzez FTP z tym tylko że nie wiem co mi jest do tego potrzebne jakie programy itp i tu własnie nasuwa się do was prośba aby ktoś z wam mi to w delikatny sposób wytłumaczył

2. Lotnik421 Xbox One

3. z0nk31

z0nk31 Banned V.I.P Pomocnik Użytkownik Game Master PSforum.pl

Polubienia:
    958
    Punkty za osiągnięcia:
    113
    Miasto:
    Łódź
    ustawiasz we freestyle dashu opcję enable Samba Share
    ściągasz program 360content manager najlepiej w wersji 2.1
    w ustawieniach wpisujesz IP takie jak masz w dolnym rogu konsoli
    klikasz TEST, jeśli wyskoczy że ok to znaczy że ok, jeśli nie to znaczy że zły adres IP wpisałeś
    jesteś połączony
    klikasz na mój komputer, wybierasz folder w którym znajdują się pliki do przesłania, dajesz na nich prawą myszką, wybierasz opcję "UNLOCK CHECKED FILES", pojawi się okienko w którym dajesz "PATCH" w prawym dolnym rogu