1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

RGH XBOX 360 Slim 4Gb

Temat na forum 'Dla świeżaków' rozpoczęty przez siso12, Grudzień 24, 2013.

1. siso12

siso12 Świeżak Świeżak

Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1
    Cześć. Jestem nowy w temacie przerabiania XBOX-a 360, przerabiałem już dwie PS3 i się udawało... Teraz mam XBOX-a i chcę go przerobić, i tu nasuwa mi się pytanie czy wystarczy mi do tego taki zestaw: Xecuter CR3 PRO v1.0s Full Post Ultimate Kit
    Dodam że potrafię się posługiwać lutownicą i się jej nie boję :)
    Chodzi mi o możliwość odpalania gier z dysku zewnętrznego tak jak to było w PS3, nie chce mi się bawić w przeróbkę napędu a potem w kupowanie i nagrywanie płyt.
    Jeśli możecie to proszę o szybką odpowiedź i jakiś mały poradnik jak to zrobić, tylko błagam nie piszcie mi że od tego jest google, wyszukiwarka czy że takich tematów już było mnóstwo.
    Dzięki za wszystko trzymajcie się narazie :)

2. Lotnik421 Xbox One

3. pocinas

pocinas Użytkownik Użytkownik

Polubienia:
    133
    Punkty za osiągnięcia:
    63
    Miasto:
    Południowo-Zachodnia Anglia