1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

RGH - Z czym to się je (TU)

Temat na forum 'Kosz' rozpoczęty przez KmP, Luty 28, 2013.

1. KmP

KmP Świeżak Świeżak

Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1
    Witam

Oczytałem się już naprawdę dużo na teamt RGH ale w pewnych kwestiach jestem jeszcze zielony, także chciałem tą wiedzę poukładać i przy okazji zadać pewne pytanie, które mnie męczą.

Zacznę od tego że przerobiłem poczciwego FATA na RGH i jeszcze nie miałem przyjemności się nim pobawić. Mając dużo czasu chciałem o RGH wiedzieć jak najwięcej.

Więc tak, w chwili obecnej posiadam dysk zewnętrzny USB 2,5" 1TB, który to podzieliłem na dwie partycje z czego jedna (300GB) jest w foramacie FAT32 i to ona będzie ''trzymać'' całą zawartość RGH.

Prosił bym o potwierdzenie moich domysłów i ewentualne skorygowanie ich
    Każdą grę jaką przerobię (czy to będzie xex czy god) mogę dać na dysk zew. do jakiego kolowiek folderu. Czyli np xBox360 Gry -> ''Title ID'' -> XXXXXXXXXXXXX (w przypadku god) lub jeżeli jest to format xex to ścieżka wyglądała by xBox360 Gry -> Folder z plikami xex. Nie zależy mi na NXE ponieważ gry będę przeglądał w FSD.
    I teraz kwestia DLC I TU. Czy mogę je wrzucić na dysk zew. czy koniecznie musi to być dysk konsoli? Bo narazie to wiem że DLC i TU dajemy do:

content\0000000000000000\Title ID\00000002\ -> DLC

Hdd1\Content\0000000000000000\Title ID\000B0000\ -> TU