1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

RGH, zwiecha XELL'a i brak reakcji konsoli

Temat na forum 'Dla świeżaków' rozpoczęty przez Doctor91, Listopad 5, 2012.

  1. Doctor91

    Doctor91 Banned Użytkownik

    Dołączył:
    Grudzień 1, 2011
    Posty:
    13
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    0
    Witam,
    RGH robilem juz na kilku konsolach, ale taka niespodzianka zdarzyla mi sie pierwszy raz. Wszystko szlo dobrze, po wrzuceniu ECC i wlutowaniu chipa XELL normalnie sie wlaczyl, ale podczas przygotowywania wlasciwego nandu w J-Runnerze XELL sie zawiesil, na ekranie nic sie nie zmienialo wiec wylaczylem zasilanie. Po tym zabiegu konsola nie reaguje na wlaczenie ani wlacznikiem ani ejectem, dioda na zasilaczu jest ciagle pomaranczowa. Pomyslalem ze wrzuce nand bezposrednio SPI flasherem, ale w J-Runnerze wyskakuje:
    Version: 01
    Flash Config: 0x00000000
    Can not Continue
    Co w takiej sytuacji postapic? Jak narazie probowalem tylko rozlutowac i wlutowac kable od SPI flashera, sprawdzalem czy nigdzie nie ma zadnego mostka. Uzywam Matrix Glichera v1, Matrix SPI Flashera i J-Runnera v0.2b, konsola to Falcon.
     
  2. Lotnik421 Xbox One

  3. -=DEXTER=-

    -=DEXTER=- Pomocnik Pomocnik Użytkownik

    Dołączył:
    Styczeń 8, 2008
    Posty:
    7158
    Polubienia:
    552
    Punkty za osiągnięcia:
    113
    Miasto:
    Kalisz, Poland
    Odp: RGH, zwiecha XELL'a i brak reakcji konsoli

    Wszystko wskazuje na uszkodzony southbridge.

    Konsola gruba czy slim? Xell zawiesił się podczas zapisu Nand?

    Wysyłane z mojego GT-N7100 za pomocą Tapatalk 2
     
  4. Doctor91

    Doctor91 Banned Użytkownik

    Dołączył:
    Grudzień 1, 2011
    Posty:
    13
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    0
    Gruba, Falcon. Xbox siedzial juz w metalowej obudowie i wlaczony czekal na podlaczenie pendrive'a z nandem ktory przygotowywalem w J-Runnerze. Tutaj: ANSWERED Bad Flash To Nand ? How To Recover ! - Team Xecuter znalazlem ciekawe info o zwieraniu rezystorow przy nandzie, podobno nie niosa zadnego napiecia wiec ryzyko uszkodzenia jest znikome. Prawdopodobnie ostatnia nadzieja. Na koncu pisal ze mozna to naprawic rowniez przez podlaczenie zasilacza i szybkie wykasowanie nandu w nandpro, narazie probowalem go tylko nadpisac w J-Runnerze ale tylko dwa razy zamiast 0x00000000 wyrzucil mi 0xFFFFFFFF i blad przy probie zapisu na kolejnych blokach, zaraz sprobuje z nandpro.
    @edit
    nandpro ciagle wyrzuca "Could not detect a flash controler"
    Z tym trickiem chyba nic nie wyjdzie ale jeszcze poprobuje. Co sadzicie o tym zwieraniu? boje sie skiepscic bo konsola nie jest moja ;)
    Przegladajac log z J-Runnera dopatrzylem sie ze raz wyrzucilo 0xFFFFFFFF i raz 0xFEFEFEFE.
     
  5. -=DEXTER=-

    -=DEXTER=- Pomocnik Pomocnik Użytkownik

    Dołączył:
    Styczeń 8, 2008
    Posty:
    7158
    Polubienia:
    552
    Punkty za osiągnięcia:
    113
    Miasto:
    Kalisz, Poland
    Odp: RGH, zwiecha XELL'a i brak reakcji konsoli

    No wszystko wskazuje na southbridge. A zawrzeć należy piny na nandzie.

    Wysyłane z mojego GT-N7100 za pomocą Tapatalk 2
     
  6. Doctor91

    Doctor91 Banned Użytkownik

    Dołączył:
    Grudzień 1, 2011
    Posty:
    13
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    0
    Team Xecuter tak to rozrysowal tamten gosc. Ale jesli cos bylo by uszkodzone, jakis mostek czy cokolwiek to czy na zasilaczu nie swiecila by sie czerwona kontrolka podczas proby wlaczenia? Poki co objawy pasuja do bad flash'a.
    @edit
    po wylutowaniu chipa nand jest normalnie rozpoznawany.. dziwna sprawa. Po wrzuceniu przygotowanego nandu i ponownym wlutowaniu chipa konsola wstala, dzieki za pomoc.
     
Wczytywanie...

Poleć forum