1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

Rob Clarke z Curve mówi dlaczego jego firma nie współpracuje z Microsoftem

Temat na forum 'Aktualności' rozpoczęty przez -=SETH=-, Kwiecień 6, 2014.

  1. -=SETH=-

    -=SETH=- -= XBOX GOD =- Członek Załogi Administrator Super Moderator Xbox One V.I.P Pomocnik XBOX MANIAK Game Master Liga XboxForum.pl Achievement Hunter PSforum.pl

    Dołączył:
    Wrzesień 11, 2010
    Posty:
    28129
    Polubienia:
    3216
    Punkty za osiągnięcia:
    113
    Płeć:
    Mężczyzna
    Miasto:
    مصر
    [​IMG]



    Sprawa rynku niezależnego nigdy nie była łatwa. Od zawsze gry tworzone przez deweloperów o mniejszych budżetach były marginalizowane i rzadko kiedy wychodziły na konsole, jednak ten trend odwrócił się wraz z nadejściem cyfrowej dystrybucji.

    Od dosłownie paru lat na sprzęty Sony i Microsoft wydawane są produkcje z segmentu indie, lecz nadal pomiędzy obiema firmami jest pewna różnica w kwestii podejścia do takich gier. Japończycy maja w swoich szeregach ponad tysiąc indyków, podczas gdy Amerykanie tylko 250. Menadżer marketingowy z Curve postanowił wypowiedzieć się dlaczego mamy obecnie taki stan rzeczy i dlaczego jego firma nie dogadała się z właścicielami Xboksa.

    W obecnych czasach producenci konsol udostępniają swoje dev-kity niemalże za darmo co znacznie ułatwia życie i zmniejsza koszty procesu dewelopingu. Jednakże według Clakre'a nie jest to coś na czym należy się skupić, bowiem na większą uwagę zasługuje polityka wszystkich trzech gigantów branży.

    Dalej Rob stwierdza, że Sony jest póki co liderem w tej kwestii, ponieważ wyciągnęło rękę jako pierwsze i działa znacznie szybciej. Zaś największym minusem Microsoftu było zbyt późne otworzenie się na rynek indie oraz wcześniejsze, maksymalne umniejszanie jego znaczenia.

    Jednak pod konie roku wszystko się zmieniło i powstał program ID@Xbox, w którym rejestruje się coraz więcej deweloperów. Oby tak dalej.​


     
Wczytywanie...
Podobne tematy
  1. shte-fun
    Odpowiedzi:
    3
    Wyświetleń:
    770

Poleć forum