1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

Robisz grafikę? Pochwal się tym co zrobiłeś!

Temat na forum 'Kosz' rozpoczęty przez Jablo33, Lipiec 19, 2010.

1. Jablo33

Jablo33 Użytkownik Użytkownik

Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    16
    Miasto:
    Wrocław # Xbox Live ;d
    Tak jak w temacie. Jestem początkującym grafikiem i proszę o ocenę moich dwóch headerów na forum o tematyce Nokii X3.

Nokia-X3 Header ver. 1:

Nokia-X3 Header ver. 2:

Proszę ocenić w skali od 1 do 10 i napisać co jest złego... Pozdrawiam.

2. Lotnik421 Xbox One

3. ZonkMan

ZonkMan Użytkownik Użytkownik

Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    6
    Miasto:
    Kraków
    9 - telefony mogłyby być trochę bardziej zamazane :p

4. SebeekS

SebeekS Użytkownik Użytkownik

Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    16
    Miasto:
    Ostrowiec Świętokrzyski
    W skali 1 do 10 ci nie na pisze, bo nie czuje się aż takim grafikiem, by oceniać innych, powiem ci za to, że wg. mnie było by to milsze dla oka, gdybyś zamiast wielgachnych napisów by jablo33 itp. dał nokia x3 czy cośw tym stylu, a gdzieś na drugim planie, w rogu by jablo33, ja rozumiem że ważne dla ciebie jest, by ktoś tego nie przerobił na swoją pracę, ale jednak sądzę że powinno to być gdzieś na drugim planie :p
    Pzdrawiam :)

5. spike200

spike200 Memento Mori V.I.P Użytkownik

Polubienia:
    80
    Punkty za osiągnięcia:
    28
    Miasto:
    Krk