Rocksmith 2014 - Opinie

-=SETH=-

-= XBOX GOD =-
Członek Załogi
Administrator
XBF
Super Moderator
Xbox One
V.I.P
Pomocnik
XBOX MANIAK
Game Master
Liga XboxForum.pl
Achievement Hunter
PSforum.pl


W wątku tylko opinie!
 

Edosz

Użytkownik
Użytkownik
Świeżak
Rocksmith nie był tytułem na który zwróciłem szczególną uwagę w momencie jego wejścia na rynek, zainteresowałem się serią dopiero kiedy ujrzałem zapowiedź nadchodzącego Rocksmitha 2014.

Jestem początkującym gitarzystą, gram od ponad roku. Zaczynając grę na gitarze, nie obyło się bez historii z serią Guitar Hero z którą spędziłem miło wiele przegranych godzin. Jednak wraz z postępem stwierdziłem, że Guitar Hero nie ma większego sensu i nijak nie pomaga w grze na prawdziwej gitarze. Odrzuciwszy cuda techniki ze stajni Activision, brzdąkałem dalej na mojej gitarce.

Pewnego dnia jednak zainteresowała mnie zapowiedź nowej części serii Rocksmith. Zauroczony tym co zobaczyłem, kupiłem pierwszą część gry. Nie ukrywam, że byłem nastawiony dość sceptycznie – cały ten projekt wydawał mi się sposobem wyciągania pieniążków niczym z reklam telewizji Mango. Jednak jak się okazało cały system jest bardzo dobrze przemyślany, system potrafi inteligentnie dostosowywać poziom gry do umiejętności gracza. Przez pryzmat dobrej zabawy nawet nie zauważamy tego, że faktycznie uczymy się czegoś nowego.

Jednak Rocksmith miał sporo wad: gra miała bardzo skomplikowane menu, nie posiadała żadnego wprowadzenia a lekcje gry nie dość, że poukrywane to swym poziomem zaawansowania mogłyby zwalić z nóg niejednego amatora gitary. Reasumując: chaos, którego nie opanowałaby osoba pierwszy raz trzymająca gitarę w ręce.