1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

Rockstar i Team Bondi już się nie lubią

Temat na forum 'Aktualności' rozpoczęty przez Jechu, Lipiec 5, 2011.

  1. Jechu

    Jechu V.I.P V.I.P XBOX MANIAK Użytkownik Game Master PSforum.pl

    Dołączył:
    Luty 2, 2009
    Posty:
    3910
    Polubienia:
    91
    Punkty za osiągnięcia:
    48
    Płeć:
    Mężczyzna
    Miasto:
    z Syreniego Grodu
    [​IMG]

    Wygląda na to, że pomimo sukcesu komercyjnego L.A. Noire, Rockstar Games nie jest za bardzo zadowolone z współpracy z australijskim studiem. Wszystko to wydaje się być pokłosiem afery, która okrążyła internet.

    Jak donosi branżowy serwis GameIndustry, nie ma żadnej szansy na dalszą współpracę między tymi dwoma studiami. Rockstar Games jest niezadowolone ze sposobu pracy, problemami na szczeblu zarządzającym i braku wspólnej wizji przyszłości. Jednak jeśli wierzyć wewnętrznym mailom z Team Bondi, wszystkiemu winny jest Brendan McNamara, który zmusił pracowników do gigantycznej ilości nadgodzin, ponadto uważa on grę za swój sukces. Niestety zapomniał, że to wpierw Sony wpompowało 40 mln $ w projekt, a później Rockstar topiło w grze gigantyczne ilości gotówki.

    Team Bondi na razie szuka innego wydawcy swojej przyszłej gry, jednak biorąc pod uwagę jak ich reputacja ucierpiała, może im być trudno. Jednak w tym przypadku Rockstar chyba zapomina o tym, że swoje za uszami mają, zwłaszcza jeśli chodzi o Red Dead Redemption.

    źródło
     
  2. Lotnik421 Xbox One

  3. DeadWarrior

    DeadWarrior Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Kwiecień 11, 2011
    Posty:
    412
    Polubienia:
    15
    Punkty za osiągnięcia:
    18
    A jednak ,tak myślałem,ciekawe jak będzie z L.A noire na PC.....
     
  4. Onicniepytaj

    Onicniepytaj Xbox One Xbox One Użytkownik

    Dołączył:
    Październik 4, 2010
    Posty:
    5423
    Polubienia:
    1669
    Punkty za osiągnięcia:
    113
    Miasto:
    Śląsk!
    Oby nie wyszło :D niech gra pozostanie EXEM na PS3 i X360 :p. Nie ma tak dobrze. Chcecie zagrać to kupić konsolę. My też nie zagramy we wszystkie gry z PC :p.
     
  5. grampp

    grampp Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Grudzień 14, 2008
    Posty:
    406
    Polubienia:
    2
    Punkty za osiągnięcia:
    18
    Płeć:
    Mężczyzna
    Ogólnie giera nie przypadłą mi do gustu, doszedłem do 2cd i leży gdzieś w oddali na półce
     
  6. Jechu

    Jechu V.I.P V.I.P XBOX MANIAK Użytkownik Game Master PSforum.pl

    Dołączył:
    Luty 2, 2009
    Posty:
    3910
    Polubienia:
    91
    Punkty za osiągnięcia:
    48
    Płeć:
    Mężczyzna
    Miasto:
    z Syreniego Grodu
    Nie bądź taki hop-siup, bo jakby każdy myślał tak jak ty, to nawet byś nie zagrał w LA jakby zostało exem na ps3 :D

    Widać ten McNamara za dużo się naczytał jak R* zmuszał pracowników do nadgodzin i sam poszedł tą drogą, a R* po tamtej akcji widać nie chce być kojarzone z takimi sytuacjami.
     
  7. Abaddone`

    Abaddone` Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Maj 11, 2010
    Posty:
    500
    Polubienia:
    1
    Punkty za osiągnięcia:
    18
    Miasto:
    Krk
    o jakies *******y psuc reputacje...szok - -
     
  8. QwerTaj

    QwerTaj V.I.P V.I.P

    Dołączył:
    Lipiec 20, 2009
    Posty:
    2052
    Polubienia:
    235
    Punkty za osiągnięcia:
    63
    Miasto:
    Ostróda
    Nadgodziny, ale mi nowość, nie tylko w branży gier, tak jest wszędzie. Nawet prostytutki mają pewnie nadgodziny.
     
  9. Onicniepytaj

    Onicniepytaj Xbox One Xbox One Użytkownik

    Dołączył:
    Październik 4, 2010
    Posty:
    5423
    Polubienia:
    1669
    Punkty za osiągnięcia:
    113
    Miasto:
    Śląsk!
    #Jechu to zostało by Exem na PS3, cóż zrobić PS3 ma parę ciekawych Exów, które nigdy nie ujrzą światła Xboxa czy PC. A życie toczy się dalej, co i tak nie przemówiło do mnie by zostawić sobie PS3.
    I tak ogólnie to bardziej kierowałem wypowiedź na platformę PC :).
    Haha i tak jestem hoop - siup i ciele gotowe haha :) :)
    Pozdrawiam :)

    A co do nadgodzin to też się nie dziwię, w innych korporacjach ludzie też bankowo strzelają nadgodziny by się wyrobić. Tylko po prostu o tym się nie mówi/pisze.

    Zresztą pierwsze dwie godziny 50zł następne 100zł to co narzekać :D, w nadgodzinach więcej zarobi się niż w normalnych godzinach pracy :D
     
  10. Xavaris

    Xavaris Banned

    Dołączył:
    Marzec 13, 2011
    Posty:
    190
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    0
    Miasto:
    DDZ
    Kulisy produkcji L.A. Noire to niezłe bagno

    Pracownicy Team Bondi zaczęli mówić o kulisach produkcji L.A. Noire. Jak się okazuje, tak długi czas powstawania gry nie był spowodowany tylko rozmachem produkcji, ale przede wszystkim nieudolnym zarządzaniem i ciągłymi tarciami pracowników z pracodawcami i dewelopera z wydawcą.

    [​IMG]

    Czarę goryczy przelał fakt nie ujęcia w napisach końcowych L.A. Noire setki pracujących nad grą deweloperów. Team Bondi odpierało ataki mówiąc, że sporo gotowego kodu nie znalazło się w produkcie finalnym, stąd te braki. Programiści, designerzy, dźwiękowcy i cała reszta pracującej nad grą ekipy puściła mimo uszu te pokrętne tłumaczenia i stworzyła własną i kompletną listę płac. Na lanoirecredits.com można więc zobaczyć wszystkich pracowników Team Bondi. Dla nas nie jest to zbyt ważna informacja, dla pracujących w australijskim studiu ludzi wręcz przeciwnie - udział w tak dużym projekcie to dla wielu przepustka na wyższe szczeble w branży.

    Przepustka bardzo potrzebna, bo wielu z nich opuściło Team Bondi i nie zamierza tam wracać. Jednym z głównych powodów odejść jest szef Team Bondi Brendan McNamara, który po owocnej współpracy z Sony przy The Getaway zraził do siebie własny team i Japończyków. Mające zająć się wydaniem gry SCE w 2005 roku odpuściło, a ich miejsce zajął Rockstar. Rockstar, którego pomoc i interwencja czterokrotnie opóźniła premiery gry. Kolejnym datom i milestone'om towarzyszył tzw. crunching, czyli hardkorowe nasiadówy w studio i ostra praca w nadgodzinach i w weekendy, za którą oczywiście nie zapłacono.

    [​IMG]

    Brendan McNamara toczył zimną wojnę z własnymi pracownikami, wielu wspomina teraz o jego nieprzewidywalności i wybuchach agresji. Opisywanym warunkom pracy wiele brakuje do ideału jaki widzimy w filmach z DICE, materiałach z Santa Monica (wiele godzin znajduje się w dodatkach do GOW: Collection) czy nawet z polskich firm, gdzie ludzie z Techlandu czy People Can Fly pracują w całkiem dobrych warunkach. Brak porozumienia prowadził do takich kuriozów jak na przykład brak animatorów – głównego powodu panującej na ulicach wirtualnego Los Angeles pustki.

    McNamara słabo też sobie radził z wydawcą i na linii Team Bondi - Rockstar dochodziło do wielu spięć. O ile na początku 2006 roku Rockstar myślało o bliższej współpracy z Australijczykami i przemianowaniu ich na Rockstar Sidney, tak teraz w ogóle wątpliwa jest dalsza współpraca, choć komercyjny sukces gry i zapowiedź PeCetowej wersji skutecznie zabliźnia stare rany.

    Przykład L.A. Noire pokazuje, że praca w gamedevie ma też swoje minusy i jak w każdej branży na świecie, zawsze znajdzie się źle zarządzana firma kierowana przez niekompetentnego managera, opóźnienia w wypłatach i inne nieprzyjemności. Aż dziwne, że tak źle prowadzona firma stworzyła tak dobrą grę. Ludzie z branży przyznają, że gdyby nie liczne interwencje i support Rockstar, L.A. Noire prawdopodobnie nigdy by nie ujrzało światła dziennego.

    Źródło : Why Did L.A. Noire Take Seven Years to Make? - PlayStation 3 Feature at IGN

    Źródło2 : Revealed: The emails behind the whistle blowing at Team Bondi | News
     
  11. Kris194

    Kris194 Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Maj 24, 2009
    Posty:
    148
    Polubienia:
    14
    Punkty za osiągnięcia:
    18
    Odrazu mówiłem, że to nie jest możliwe, żeby Rockstar się porządnie nie zaangażował w ten projekt. Tak jak mówią ludzie z branży, gdyby nie R* to ta gra pewnie nigdy by nie wyszła
     
Wczytywanie...

Poleć forum