1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

Rozgrywka: Red Faction: Guerrilla

Temat na forum 'Kosz' rozpoczęty przez maras92, Kwiecień 5, 2009.

Status Tematu:
Zamknięty.
  1. maras92

    maras92 Banned

    Dołączył:
    Listopad 30, 2008
    Posty:
    262
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    0
    Miasto:
    Poznań
  2. Lotnik421 Xbox One

  3. MM314

    MM314 Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Kwiecień 4, 2009
    Posty:
    87
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    6
    Miasto:
    Legnica
    Jak dla mnie bomba, choć zobaczmy jak to się sprawdzi w praktyce.
     
  4. igorro

    igorro Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Listopad 2, 2008
    Posty:
    1025
    Polubienia:
    4
    Punkty za osiągnięcia:
    38
    Jak dla mnie to tak sobie średnio! To niby ma być 100% mocy x'a?
     
  5. vagner

    vagner Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Kwiecień 11, 2008
    Posty:
    410
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    16
    Miasto:
    Bydgoszcz
    Troche to wszytko jakby...hmm..nie wiem jak to nazwać facet se jedzie nie wiem 40km/h burzy budynki, mosty, brame z łatwością forsuje, troche to zbyt przebajeżone chociaż sama rozgrywka jest przednia.
     
  6. blackhat156

    blackhat156 Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Styczeń 27, 2009
    Posty:
    59
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    6
    Miasto:
    Lublin
    grafa spoko ale to juz nie to co kiedys RF to FPP a nie TPP.
    Co do maxa z xboxa to raczej ktos sobie jaja robi.
    Pozatym gdzies stary RF gdzie jeden bochater i czasowa pomoc?
     
  7. f0rgis

    f0rgis Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Styczeń 27, 2009
    Posty:
    16
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1
    Miasto:
    Bytom
    Zapowiada się nieźle...
    RF to były czasy, ; P
     
  8. Angoleiro

    Angoleiro Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Luty 9, 2009
    Posty:
    165
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    16
    grafika bardzo mi sie spodobala. gra tez zapowiada sie niezle, aczkolwiek to ocenie jak bede mial juz gre w lapach :D
    I kto powiedzial ze ta gra to ma byc 100% mocy klocka?
     
  9. Ado o

    Ado o Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Listopad 30, 2008
    Posty:
    101
    Polubienia:
    1
    Punkty za osiągnięcia:
    18
    Miasto:
    Chotomów
    Mi tam rozwałka wygląda na dynamiczną i konkretną :D. Chociaż te rozwalanie budynków wygląda dość sztucznie, ale mam nadzieję że od finalnej wersji to jeszcze zdołają poprawić.
     
  10. MPiotroV

    MPiotroV Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Grudzień 7, 2008
    Posty:
    34
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    6
    Miasto:
    Kraków
    Nie poprawią już raczej nic poważnego, bo premiera w czerwcu chyba.

    Sama grafika nawet niezła, ale na pewno nie jest to 100% Xboxa. Kwestia optymalizacji.
     
  11. andryush

    andryush Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Styczeń 29, 2009
    Posty:
    849
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    16
    Miasto:
    Hajnówka
    Bycmoze 100% jezeli chodzi o fizyke , wiecie zniszczenia itd itp... zwroccie uwage , ze w wersji na PS3 koles moze rozwalic barierke za ktora chowaja sie ludzie ( 0:46 - 0:49) , a w wersji na x'a juz mu to nie wychodzi , zatrzymusie sie na tej barierce ( 0:15 - 0:20) , bycmoze kwestia pojazdu ktorym sie porusza bohater. Ale jak zawsze , kolorystycznie wersja na x'a wypada o wiele lepiej , swietnie dobrany kontrast , ps3 jakos blado wyglada.
     
  12. Roberus

    Roberus Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Styczeń 14, 2009
    Posty:
    19
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1
    A co do rozwałki to wygląda jakby domki z klocków niszczyć, ale dzięki temu gra będzie super.
     
  13. igorro

    igorro Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Listopad 2, 2008
    Posty:
    1025
    Polubienia:
    4
    Punkty za osiągnięcia:
    38

    A np: jest to napisa na tym forum pod tym linkiem;)

    http://x360iso.org/aktualnosci/7704-100%-mocy-xboksa-360-w-nowym-red-faction.html


    A na dodatek czytałem tez o tym w jakimś serwisie informacyjnym tylko nie pamiętam na jakim:D
     
  14. Angoleiro

    Angoleiro Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Luty 9, 2009
    Posty:
    165
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    16
    Nie zgadzam się.. Tyle gier zapowiadano jako "master faker niszczyciel bebechow klocka i jego ostateczny epizod pod wzgledem jakościowym, totalna rewolucja', że po prostu śmiać mi się chce jak takie coś czytam. Tak samo było z PS2.. Ostatnie soki miały wyciskać gry w 2007 roku.. 2008 rok pokazał coś innego. Więc ja jestem co do tego sceptyczny... To po prostu kwestia reklamy producenta.. "jesteśmy kozacy bo stworzyliśmy grę idealną - kup a się przekonasz" ;)

    Pozdrawiam
     
  15. maras92

    maras92 Banned

    Dołączył:
    Listopad 30, 2008
    Posty:
    262
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    0
    Miasto:
    Poznań
    mi sie wydaje ze podkrecony CryEngine 3 bedzie to 100% xbox'a
     
  16. zaku666

    zaku666 Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Marzec 24, 2008
    Posty:
    263
    Polubienia:
    1
    Punkty za osiągnięcia:
    18
    Miasto:
    Kraków
    maras92 tez czekam na ten silnik w akcji :) co do gry mysle ze to moze byc 100%, bo pewnie uzyli AA itp. nie wydaje sie na filmiku zeby cos nie bylo gladkie duzo rozmycia tez ale sama grafa tzn taki jej rodzaj przypomina mi transformerow
     
  17. igorro

    igorro Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Listopad 2, 2008
    Posty:
    1025
    Polubienia:
    4
    Punkty za osiągnięcia:
    38
    Ja tez sie z tym nie zgadzam! Po obejrzeniu filmiku już wiem to na 100%.
     
  18. AuSeR

    AuSeR Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Grudzień 22, 2008
    Posty:
    116
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    16
    Miasto:
    Pomorze
    Gierka ciekawie sie zapowiada a grafika byla dosc podobna
     
  19. Angoleiro

    Angoleiro Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Luty 9, 2009
    Posty:
    165
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    16
    Sądzę, że ostatnie soki zostaną pokazane pod na prawdę koniec generacji. Czyli za 2-3 lata. Co prawda teraz jest mały 'zastój', ale w końcu jakiś silnik go przebije. Tak jest zawsze.
     
  20. andryush

    andryush Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Styczeń 29, 2009
    Posty:
    849
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    16
    Miasto:
    Hajnówka
    No ale spece od PS3 to sie nie obijaja , zrobili Killzone , za chwile God Of War nowy , a o klocuszku Bill zapomnial chyba , powinni bardziej angazowac sie w rozwoj konsoli , wiecej eksluzywow , chcialbym w koncu zobaczyc tego pogromce Killzone. Niby x jest slabszy od PS3 , PS2 za swoich czasow byla najslabsza konsola , ale i tak dostawala najlepsze gry , a pod koniec swojego zycia to miod lal sie rzekami. Jezeli zfinansowalo by sie taki projekt to i z x'a wyciagneli by cud miod grafike i grywalnosc , z reszta , przeciez Xbox ma i wiecej pamieci niz PS3 i lepszy procesor graficzny , moim zdaniem problem tkwi w developerach a nie w konsoli.
     
  21. Angoleiro

    Angoleiro Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Luty 9, 2009
    Posty:
    165
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    16
    O klocku zapomnieli? oO Nie zgodze sie. Klocek ma sie bardzo dobrze, aczkolwiek PS3 ma kilka EX ktore co prawda zlicze na palcach jednej reki, ale imo zamiataja one calkowicie. Co nie zmienia faktu ze to tylko kilka nielicznych tytulow. 80% multiplatformerow wypada lepiej na kloca. I jak mowie, jest pewien zastoj w tym, bo developerzy znalezli latwy srodek na kase i sprzedajnosc tytulow. Pazur pokaze np FF13. Licze tez na CryEngine3. Przydalo by sie tez troche wiecej japonskiej szkoly na naszej konsoli, ale na to juz nie licze ;)

    pozdrawiam
     
Wczytywanie...
Status Tematu:
Zamknięty.

Poleć forum