1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

Rozgrywki sieciowe w pecetowym Modern Warfare 2 z limitem 18 graczy

Temat na forum 'Kosz' rozpoczęty przez borciuh, Listopad 5, 2009.

  1. borciuh

    borciuh Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Grudzień 18, 2008
    Posty:
    155
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    16
    Miasto:
    Pabianice
    Modern Warfare 2 jeszcze przed premierą zdołał wzbudzić ogromne kontrowersje. Brak wsparcia dedykowanych serwerów, wprowadzenie systemu IWNET, a także niespotykana dotychczas w serii Call of Duty brutalność – dzięki temu o najnowszej odsłonie cyklu od kilku tygodni jest głośno. Bardzo dobrze zaplanowana akcja marketingowa sprawiła, że Modern Warfare 2 ma już w pierwszym tygodniu sprzedaży przynieść zawrotne 500 milionów dolarów przychodu.

    Na kilka dni przed premierą kontrowersji nie ma końca – wczoraj przedstawiciel Infinity Ward poinformował o ograniczeniach w maksymalnej liczbie uczestników w sieciowych starciach na komputerach osobistych. Posiadacze PC zmierzą się w meczach obejmujących zaledwie 18 zawodników. W Call of Duty 4 liczba ta była niemal dwa razy większa. Jak twórcy tłumaczą się z widocznego gołym okiem regresu?

    Ograniczenia spowodowane są koniecznością unifikacji sieciowych rozgrywek w ramach IWNET. Mackey McCandlis z Infinity Ward przekonywał, że niezależnie od platformy limit do „9-vs-9” był spowodowany koniecznością utrzymania balansu rozgrywki. Ponoć wszystkie mapy, wyzwania, umiejętności zostały opracowane specjalnie w myśli o meczach dla maksymalnie 18 osób.

    Czy to wyjaśnienie jest w stanie uspokoić środowisko graczy PC? Szczególny zawód spotka osoby liczące na masowe starcia, przypominające batalie z serii Battlefield. Znając dokonania Infinity Ward, z pewnością możemy oczekiwać rozgrywki na bardzo wysokim poziomie, jednak limit uczestników może tym bardziej zniechęcić posiadaczy PC do Modern Warfare 2.

    zrodlo:http://www.gry-online.pl/S013.asp?ID=48981

    edit/kosz to niema nic wspólnego z Xboxem 360
     
  2. Lotnik421 Xbox One

  3. Jechu

    Jechu V.I.P V.I.P XBOX MANIAK Użytkownik Game Master PSforum.pl

    Dołączył:
    Luty 2, 2009
    Posty:
    3910
    Polubienia:
    91
    Punkty za osiągnięcia:
    48
    Płeć:
    Mężczyzna
    Miasto:
    z Syreniego Grodu
    w takim wypadku dobrze mieć alternatywę w postaci battlefielda:D
     
  4. Denpasar

    Denpasar Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Wrzesień 15, 2009
    Posty:
    130
    Polubienia:
    1
    Punkty za osiągnięcia:
    18
    Miasto:
    Zgorzelec, Poland
    wielka szkoda j już mam pre-order na pc zrobiony najbardziej mi zal dedykowanych serwerów ciężko będzie znaleźć jakieś wolne miejsce do grania na dobrym serwie jeżeli jest ograniczenie do 18 slotów
     
  5. rufus1977

    rufus1977 Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Luty 13, 2009
    Posty:
    24
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1
    Miasto:
    Hull
    Moim zdaniem dobre posuniecie ,głupotą jest tworzenie serwerów na 32 lub wiecej slotów.
    Dużo przypadkowych zgonów w deszczu granatów.
     
Wczytywanie...

Poleć forum