1. Ta strona wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: utrzymania sesji zalogowanego Użytkownika, gromadzenia informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności czy efektywności publikowanych reklam.Użytkownik ma możliwość skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dowiedz się więcej.

S.T.A.L.K.E.R. 2 – konferencja magazynu AIF

Temat na forum 'Aktualności' rozpoczęty przez razor7, Lipiec 19, 2011.

Status Tematu:
Zamknięty.
  1. razor7

    razor7 Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Wrzesień 13, 2010
    Posty:
    669
    Polubienia:
    38
    Punkty za osiągnięcia:
    28
    Poniższe informacje pochodzą z ukraińskiego magazynu AIF, który zaprosił Sergeia Grigorovicha na konferencję, podczas której pytania mogli zadawań czytelnicy magazynu.

    Wszystko wskazuj na to, że w “dwójce” wcielimy się w Strieloka, czyli bohatera Shadow of Chernobyl. Gra wykorzysta fabuły poprzednich części w 50% (cokolwiek by to miało znaczyć). Przemierzając Zonę, mamy nie uświadczyć prawdopodobnie żadnego doczytywania, pojawią się także lokacje znane z poprzednich odsłon serii. Jest szansa na pojawienie się funkcjonalnych pojazdów, nie wyklucza się także wersji na konsolę PlayStation 3 (poza Xboksem 360, na którego gra powstanie na pewno). Nad grą pracuje obecnie 60 osób.

    S.T.A.L.K.E.R. 2 powstaje na bazie filmu, który trafi do kin równocześnie z premierą gry. Budżet tego obrazu wynosi 3 miliony dolarów. Fabuła ma nawiązywać także do tworzonego równolegle serialu. Dodatkowo, GSC nie planuje żadnej dużej akcji marketingowej związanej z nadchodzącą grą, a jedynie krótką, 2-3 miesięczną akcję, podczas której ogłoszona zostanie data premiery.

    W rozwinięciu newsa wywiad z Sergeiem.



    Źródło: S.T.A.L.K.E.R. 2 – konferencja magazynu AIF - Stalker.pl
     
    Ostatnio edytowane przez moderatora: Grudzień 24, 2014
  2. Lotnik421 Xbox One

  3. QwerTaj

    QwerTaj V.I.P V.I.P

    Dołączył:
    Lipiec 20, 2009
    Posty:
    2052
    Polubienia:
    235
    Punkty za osiągnięcia:
    63
    Miasto:
    Ostróda
    Mogliby chociaż dać angielskie napisy, nic nie rozumiem.
    Nie mniej, świetnie, że S.T.A.L.K.E.R. 2 będzie wreszcie na konsolach :)
     
  4. Jechu

    Jechu V.I.P V.I.P XBOX MANIAK Użytkownik Game Master PSforum.pl

    Dołączył:
    Luty 2, 2009
    Posty:
    3910
    Polubienia:
    91
    Punkty za osiągnięcia:
    48
    Płeć:
    Mężczyzna
    Miasto:
    z Syreniego Grodu
    Jak gra i film mają mieć w tym samym czasie premierę, to jedno z nich będzie raczej niskich lotów :p
    Niemniej jednak z chęcią zobaczę jak wygląda kolejny pecetowy tytuł na konsoli :)
     
  5. Azur

    Azur Xbox One Xbox One V.I.P Użytkownik

    Dołączył:
    Luty 25, 2010
    Posty:
    2795
    Polubienia:
    470
    Punkty za osiągnięcia:
    83
    Płeć:
    Mężczyzna
    Miasto:
    Polska
    Jechu, na film obecnie wydali 3mln a co do gry to napewno będzie dobra tak samo jak COP i poprzednie części.
     
  6. Raphael

    Raphael Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Maj 3, 2011
    Posty:
    41
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    6
    Mam nadzieję, że S.T.A.L.K.E.R. 2 podwyższy poprzeczkę i da z siebie 100 razy tyle, ile SoC, CS (Clear Sky, nie Counter-Strike ;D) i CoP razem wzięte. Tylko jak dla mnie to za mało informacji, ale biorąc pod uwagę to, jak kiedyś napieprzali, jak to SoC ma być wspaniałe, to jednak jest zrozumiałe, że GSC daje wszelkie informacje nt. Stalkera 2 w takich dawkach.
     
  7. PainPL

    PainPL Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Luty 19, 2011
    Posty:
    17
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1
    Taaak Stalker jest świetną grą : )
     
  8. Hextor

    Hextor V.I.P V.I.P Użytkownik

    Dołączył:
    Sierpień 3, 2009
    Posty:
    4297
    Polubienia:
    144
    Punkty za osiągnięcia:
    63
    Płeć:
    Mężczyzna
    Miasto:
    Warszawa
    I znowu przez konsole spieprzą, ułatwią i zrobią liniową grę :S Oby nie...
     
  9. Azur

    Azur Xbox One Xbox One V.I.P Użytkownik

    Dołączył:
    Luty 25, 2010
    Posty:
    2795
    Polubienia:
    470
    Punkty za osiągnięcia:
    83
    Płeć:
    Mężczyzna
    Miasto:
    Polska
    Pc jest platformą matką, potem będą konwersję na konsole. Także spokojnie
     
  10. Hextor

    Hextor V.I.P V.I.P Użytkownik

    Dołączył:
    Sierpień 3, 2009
    Posty:
    4297
    Polubienia:
    144
    Punkty za osiągnięcia:
    63
    Płeć:
    Mężczyzna
    Miasto:
    Warszawa
    Nie chodzi mi tyle o to że dostaniemy port bo pies tam ich wie co oni zrobią, a raczej jak rozwinie się marka... A to że wychodzi na konsole zagraża jej i to bardzo. Z świetnego shootera z otwartym światem, wręcz mixem fps'a z rpg może stać się zwykłym liniowym shooterem z ograniczonym możliwościami z poprzednich części. Zobacz jak świetna marka Crysis się rozwinęła... zaraz ona się cofnęła... Z wielkich otwartych terytoriów, dżungli i morza zrobiło się nagle ograniczone jedną ścieżką miasto :< I tego obawiam się, co do Stalkera 2. Może być port nawet z konsol na PC byleby była dobra optymalizacja, Dx11 oraz wszystkie feature'y z poprzednich części i jeszcze więcej.

    Za inne przykłady "cofania" się można ująć Gothica, który po świetnych częściach (od 1 do 3) z otwartym światem stał się ograniczoną grą - Gothic 4.
    Również gry od Bioware'u tego nie uniknęły i zamiast przemierzać otwarte światy podążamy utartymi szlakami. Smutne...


    @Down: Miejmy nadzieję :) Nie takie figle odstawiali
     
  11. Azur

    Azur Xbox One Xbox One V.I.P Użytkownik

    Dołączył:
    Luty 25, 2010
    Posty:
    2795
    Polubienia:
    470
    Punkty za osiągnięcia:
    83
    Płeć:
    Mężczyzna
    Miasto:
    Polska
    Spokojnie, myślę że GSC wie że jeżeli by okroili Stalka ta marka by umarła. Ludzie kochają tą grę za to że daje więcej możliwości od typowych shooter'ów (Call of duty), za to że dają ci grę z otwartym światem i możesz wykonywać zadania lub nie. jężeli by zrezygnowali z tego to już by nie był Stalker :)
     
  12. QwerTaj

    QwerTaj V.I.P V.I.P

    Dołączył:
    Lipiec 20, 2009
    Posty:
    2052
    Polubienia:
    235
    Punkty za osiągnięcia:
    63
    Miasto:
    Ostróda
    Bez przesady, zawsze miałeś z 4 opcje podejścia wroga z którejś strony. Co do STALKERA, zobaczymy, myślę, że chłopaki dadzą radę ;)
     
  13. Hextor

    Hextor V.I.P V.I.P Użytkownik

    Dołączył:
    Sierpień 3, 2009
    Posty:
    4297
    Polubienia:
    144
    Punkty za osiągnięcia:
    63
    Płeć:
    Mężczyzna
    Miasto:
    Warszawa
    W Crysis 1 miałeś tych opcji 10000 razy tyle. Inteligencja przeciwników IMO również stała na wyższym poziomie, przede wszystkim gra była bardziej taktyczna i trudniejsza niż Crysis 2. Każda moc była oddzielnie, a później w dwójce zrobili z tego dwa tryby: pancerza i maskowania, reszta była przerobiona jak w zwykłych fpsach...

    @down

    Mogłeś wjechać na pałę samochodem robiąc pierdzielnik, mogłeś podpłynąć łodzią od morza, mogłeś zakraść się przez krzaki, mogłeś zakraść się od morza wchodząc po przystani i eliminując wrogów po kolei :)
    Jedyne czego brakowało to tych stealth killi, no ale dobra, koniec offtopu bo to temat o StalkIerze ;)
     
  14. QwerTaj

    QwerTaj V.I.P V.I.P

    Dołączył:
    Lipiec 20, 2009
    Posty:
    2052
    Polubienia:
    235
    Punkty za osiągnięcia:
    63
    Miasto:
    Ostróda
    10000 razy tyle to tylko tyle, że wybierałeś pomiędzy przejściem przez jedno lub drugie drzewo :D W Crysisie i Warheadzie było zwykle od 5-6 możliwości podejścia do wroga. Nie licząc oczywiście, że można też przejść o kilka metrów dalej od którejś z możliwości - to przecież oczywiste ;) Inteligencja przeciwników nie była chyba większa. Owszem, kosmici w C2 są strasznie głupi, ale żołnierze są dużo mądrzejsi, niż w pierwszej części. Co do mocy, to kwestia pada, dużo mniej przycisków, ale fakt - to jest akurat uproszczenie w stronę konsol.

    Miejmy nadzieję, że panowie z GSC się postarają i wyjdzie dobra produkcja zarówno na PC jak i konsole ;)
     
  15. Raphael

    Raphael Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Maj 3, 2011
    Posty:
    41
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    6
    Ja tam mam nadzieję, że będzie po prostu więcej zróżnicowanych zadań i nie sp..ieprzą marki.
     
  16. razor7

    razor7 Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Wrzesień 13, 2010
    Posty:
    669
    Polubienia:
    38
    Punkty za osiągnięcia:
    28
    Jak dla mnie to powinno być tak (a może i tak będzie), że Stalker nadal będzie miał 4 tryby trudności + jeden jeszcze łatwiejszy dla konsol. I mógły być znany z tego, że byłby jedną z trudniejszych gier na konsole.
     
  17. topol92

    topol92 Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Czerwiec 10, 2011
    Posty:
    98
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    6
    Akurat dziś byłem z dziewczyną w sklepie i pokazałem jej stalkera na PC i powiedziałem, że niestety nie ma żadnego stalkera na konsolę.
    A tu taki świetny news! Nie mogę się doczekać :D
     
  18. scorpion22

    scorpion22 Banned

    Dołączył:
    Czerwiec 4, 2011
    Posty:
    442
    Polubienia:
    24
    Punkty za osiągnięcia:
    0
    shadow of chernobyl jest swietny a np call of pripat juz beznadziejny . Mam nadzieje ze zrobia wreszcie gre,jaka sobie zaplanowali bo wierzcie mi pierwszy stalker mial wygladac ZUPELNIE inaczej
     
  19. AstroDude

    AstroDude Użytkownik Użytkownik

    Dołączył:
    Marzec 23, 2011
    Posty:
    26
    Polubienia:
    0
    Punkty za osiągnięcia:
    1
    Miasto:
    Kędzierzyn Koźle
    Z doświadczenia każda gra na podstawie filmu była crapem ale mam nadzieje że będzie z tego coś dobrego bo szkoda by było jak by zniszczyli klimat ...
    A w ogóle oczym ten film ? na podstawie książki ?
     
Wczytywanie...
Status Tematu:
Zamknięty.

Poleć forum